شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۳۵۳۴
دوشنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در چند روز آینده مه صبحگاهی و افزایش پوشش ابر از پدیده‌های غالب در سطح این استان و روی دریا خواهد بود.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد تا اواخر هفته با وزش بادهای جنوبی، رطوبت و شرجی هوا در سطح استان افزایش پیدا می‌کند.

وی بیان کرد: فردا نیز در برخی ساعت‌ها در مناطق مرکزی و جنوبی به سبب افزایش سرعت بادهای جنوبی دریا تا حدودی متلاطم پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان این استان صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و فردا در برخی نقاط همراه با مه صبحگاهی پیش بینی شده است.

مساعدی ادامه داد: در این مدت جهت وزش باد متغیر، با سرعت هشت تا ۳۲ گاهی ۴۰ کیلومتر در ساعت، فردا به طور غالب جنوب غربی تا جنوب شرقی، با سرعت ۱۰ تا ۳۰ گاهی تا ۳۸ و در مناطق مرکزی و جنوبی طی ساعت‌هایی ۱۴ تا ۳۸ گاهی ۴۴ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‎‌شود.

وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل استان بوشهر ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر طی ساعت‌هایی ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی ۱۵۰ سانتیمر پیش بینی شده است.

مساعدی ادامه داد: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۱:۳۰ بامداد، جزر اول ساعت ۰۶:۴۶، مد دوم ساعت ۱۲:۲۵ و جزر دوم ساعت ۱۹:۰۷ خواهد بود.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته اهرم، خورموج، برازجان و عسلویه به ترتیب با ۴۸، ۴۷، ۴۶ و ۴۲ درجه سانتیگراد به ترتیب بیشترین میزان دما را در استان بوشهر داشتند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر