يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۴۱۵۲
شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱

فکرشهر: سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: احیاء ایرانجوان و شاهین با هدف بازگشت این تیم‌ها به سطح اول فوتبال کشور، کمکی بزرگ به این رشته ورزشی است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، امیر قلعه نویی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگاران در جزیره خارگ اظهار کرد: بوشهر از لحاظ فوتبالی استعدادهای فراوانی دارد ولی به دلایلی، شاید سیاست‌های غلط و اشتباه مدیران منجر شده تا ایرانجوان و شاهین به عنوان دو تیم بزرگ استان و حتی ایران اکنون در جایگاه مناسبی نباشند.

وی بیان کرد: چنانچه این‌ تیم‌ها احیاء و به حایگاه مناسبی دست پیدا کنند این فرایند کمکی بزرگ به لیگ برتر و بستری برای شکوفایی استعدادهای بوشهری است.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: استان بوشهر اکنون ۳۵ مدرسه فوتبال دارد ولی این تیم‌ها هدف و انگیزه می‌خواهند که منشاء این انگیزه می‌تواند قرار گرفتن تیم‌های مطرح استان در لیگ برتر فوتبال کشور باشد.

وی افزود: بوشهر ظرفیت‌های فراوانی دارد و در صورت حمایت مناسب علاوه بر رشته فوتبال در سایر رشته‌ها نیز می‌تواند صحبت‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

قلعه نویی در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار کرد: مردم جزیره مقاوم خارگ سه هزار روز مقاومت در برابر دشمن ایثار و مقاومت داشتند که با چنین جایگاه می‌طلبد از مردم این جزیره و به ویژه در توسعه زیرساخت‌ها حمایت ویژه شود.

وی افزود: انتظار است زیرساخت‌ها و اماکن ورزشی خارگ نوسازی و همچنین تیم صدف این جزیره نیز هر چه زودتر احیاء شود.

قلعه‌نویی عنوان کرد: در شرایط اب و هوایی بسیار گرم به جزیره خارگ سفر کردم تا مردم جزیره بدانند چقدر آنان را دوست دارم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با هدف شرکت در مراسم تجلیل از پیشکسوتان و قهرمانان ملی جزیره خارگ، راهی این جزیره شده است.

خارگ، شهر مسکونی آن مرکز بخش خارگ از توابع شهرستان بوشهر است.

شهر خارگ هفت هزار و ۷۱۷ نفر جمعیت دارد.

در جزیرهٔ خارگ شرکت‌های پتروشیمی خارگ، شرکت نفت فلات قاره ایران و شرکت پایانه‌های نفتی ایران فعالیت می‌کنند و کلیه نفت صادراتی ایران از جزیره خارگ به خارج از کشور صادر می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر