شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۵۰۴۵
سه‌شنبه ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۱

فکرشهر: طرح بهسازی و آسفالت محور روستایی ریز-انارستان-سرچشمه به عنوان آخرین روستای بالای ۵۰ خانوار استان بوشهر آسفالت شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر روز سه شنبه در حاشیه این آئین گفت: تکمیل آسفالت ۵ کیلومتر باقی مانده این محور چندین سال متوقف بود که به همت دولت سیزدهم در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود:این طرح به عنوان آخرین روستای بالای ۵۰ خانوار استان بوشهر با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان در هفته دولت مورد بهره برداری قرار گرفت.

عبدالکریم اخترشناس یادآور شد: با بهره برداری از این مسیر، فاصله شهرستان جم تا مرکز استان ۶۰ کیلومتر کاهش می‌دهد، ضمن اینکه این جاده شهر شنبه شهرستان دشتی را هم از بن بست جغرافیایی خارج می کند.

وی افزود: با تکمیل آسفالت محور ریز-سرچشمه، اکنون بوشهر جزو استان های پیشگام کشور در زمینه راه دسترسی آسفالته روستاهای بالای ۵۰ خانوار است و از این پس اولویت ما تکمیل آسفالت روستاهای باقی مانده بالای ۲۰ خانوار می باشد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر با بیان اینکه از ابتدای دولت سیزدهم ۱۰۰ کیلومتر راه روستایی در استان بوشهر احداث شده، بیان کرد: شاخص بهره مندی روستاییان استان از راه مناسب ۹۸ درصد است که جزو استان های برتر کشور به شمار می رود.

طول راه های استان بوشهر چهار هزار و ۵۰ کیلومتر است که از این میزان ۲ هزار و ۴۰۹ کیلومتر کیلومتر راه روستایی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر