چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۵۱۰۵
چهارشنبه ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹

فکرشهر: سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: مجوز خروج امتیاز تیم دسته دویی فوتبال شاهین تابان بوشهر به خارج از استان صادر نمی‌ شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، یاسر جمالی سه‌شنبه شب در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: با وجود بیانیه شورای اسلامی شهر بوشهر در خصوص صدور مجوز فروش تیم شاهین تابان به خارج از استان، اینجانب به عنوان متولی ورزش در استان بوشهر اجازه خروج امتیاز این تیم را به خارج از استان نمی دهم.

وی افزود: این سهمیه متعلق به مردم استان بوشهر و یک فرصت طلایی برای شکوفایی استعدادهای فوتبال بوشهر است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر یادآورشد: فعالیت تیم شاهین باعث شور و نشاط در بین جوانان شده چراکه این تیم هواداران پرشماری دارد.

جمالی افزود: استان بوشهر ورزشکاران بزرگی همچون مهدی طارمی، مهدی قایدی، محمد محبی و فوتبالیست های بزرگ دیگر را از تیم‌های شاهین و ایرانجوان به سطح اول فوتبال کشور، تیم ملی و اروپا معرفی کرده است و هم اکنون در رده های پایه جزو ۵ استان برتر کشور است.

جمالی تصریح کرد: با وجود سرمایه های بزرگ فنی و فوتبالیست های بسیار مستعد استان تنها راه انتقال و معرفی فوتبالیست های استان به سطح اول کشور همین باشگاه‌های های شاهین و ایرانجوان هستند.

وی افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر به عنوان حامی تیم‌های ورزشی در رشته‌های مختلف ظرفیت محدودی دارد که با حدود ۴۶ هیات ورزشی در استان و اعزام تیم‌های ورزشی در رده‌های مختلف، جوابگوی همه نیازمندی هیات‌ها و باشگاه های استان نیست.

وی گفت: حمایت از این تیم ها و سرمایه‌های ورزشی وظیفه دستگاه ورزش است و ما در حال تلاش برای جذب منابع مالی و اسپانسر هستیم که این مهم در حال رایزنی است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: یک بخش دیگر از مشکلات این تیم ها به وضعیت غیر حرفه‌ای مدیریت این باشگاه‌ها بر می‌گردد.

وی گفت: با توجه به عدم ثبات در مدیریت این باشگاه‌ها هر سرمایه‌گذاری به تیم‌هایی مانند شاهین و ایرانجوان براحتی ورود نمی کند و این مسئله باید مدیریت شود که مهمترین راه حل برای کمک به این باشگاه‌ها استفاده از تجربه صاحب‌نظران و پیشکسوتان است.

جمالی عنوان کرد: از مدیریت ارشد استان و چهار نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی درخواست داریم به صورت واحد و هماهنگ از تیم های شاهین و ایران جوان و سایر تیم های ورزشی استان حمایت کنند.

وی افزود: این تیم‌ها با حداکثر ۳۰ میلیارد تومان در سال ساماندهی می شوند از این رو انتظار می‌رود مدیران ارشد استان این موضوع را به صورت ویژه پیگیری کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر