دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر گفت: زنی که با همدستی دو نفر دیگر، به زور چاقو در جاده ای خلوت از راننده ای اخاذی کرده بودند؛ دستگیر شدند...
کد خبر: ۱۴۸۳۵
يکشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۶

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر گفت: زنی که با همدستی دو نفر دیگر، به زور چاقو در جاده ای خلوت از راننده ای اخاذی کرده بودند؛ دستگیر شدند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سرهنگ ابراهیم عرب زاده افزود: فردی با مراجعه به کلانتری شهر جدید عالیشهر از ضرب و شتم برادرش توسط افرادی ناشناس خبر داد و گفت که برادرش براثر شدت جراحت به بیمارستان اعزام شده است و قادر به تکلم نیست.

\n\n

وی یادآورشد: با حضور پلیس در بیمارستان و انجام تحقیقات میدانی مشخص شد فرد مضروب حوالی ظهر شنبه در یکی از میدان های عالیشهر زن ناشناسی به همراه دو نفر دیگر را به مقصد یکی از شهرهای همجوار سوار خودرو خود کرده بود.

\n\n

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر افزود: در تحقیقات مشخص شد پس از طی مسافتی زن ناشناس با چاقو راننده را تهدید و مرد همراهش نیز شیء نوک تیز به پهلوی راننده فرو کرده و از وی می خواهند مسیرش را به سمت جاده خاکی تغییر دهد.

\n\n

وی به ایرنا گفت: زن و مرد ناشناس با چوب راننده را بشدت مجروح و مبلغ 30 میلیون ریال از وی اخاذی و با تاریک شدن هوا راننده را در جاده ای خلوت رها می کنند.

\n\n

عرب زاده افزود: باتوجه به حساسیت موضوع افسران آگاهی و اطلاعات کلانتری تحقیقات گسترده ای را آغاز کرده و کمتر از 10 ساعت از وقوع حادثه هویت مهاجمان شناسایی شد.

\n\n

این مقام انتظامی گفت: ابتدا در یک عملیات غافلگیرانه زن ناشناس در یک مجتمع مسکونی در عالیشهر دستگیر و در تحقیقات اولیه از همدستی یک زن و مرد دیگر با خود خبر داد.

\n\n

وی با اشاره به اینکه هر دو همدست این زن نیز دستگیر شده اند؛ افزود: تحقیقات از متهمان ادامه دارد.

\n\n

فرمانده انتظامی استان بوشهر از شهروندان خواست از سوار کردن افراد مشکوک بخصوص در جاده های خلوت و ساعات کم تردد خودداری کنند.

\n\n

*عکس تزیینی است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر