پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: زمینه حمایت مالی شهرداری‌ها و صنایع بوشهر از ورزش فراهم می‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، مصطفی سالاری ظهر یکشنبه در نشست با مسئولان ورزش استان بوشهر اظهار داشت: به منظور توسعه زیرساخت‌های ورزشی در استان بوشهر تلاش‌های بسیار زیادی صورت گرفته است و زیرساخت‌های مناسبی در روستاها و شهرهای استان اجرا شده و می‌شود.\n\nوی توسعه ورزش همگانی و ورزش قهرمانی در استان را مورد تاکید قرار داد و افزود: تقویت ورزش همگانی یکی از پیش‌نیازهای دستیابی به موفقیت در عرصه ورزش قهرمانی است که در این راستا باید با برنامه‌ریزی مناسب حرکت کنیم.
کد خبر: ۱۵۸۰۴
يکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۹

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: زمینه حمایت مالی شهرداری‌ها و صنایع بوشهر از ورزش فراهم می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مصطفی سالاری ظهر یکشنبه در نشست با مسئولان ورزش استان بوشهر اظهار داشت: به منظور توسعه زیرساخت‌های ورزشی در استان بوشهر تلاش‌های بسیار زیادی صورت گرفته است و زیرساخت‌های مناسبی در روستاها و شهرهای استان اجرا شده و می‌شود.

\n\n

وی توسعه ورزش همگانی و ورزش قهرمانی در استان را مورد تاکید قرار داد و افزود: تقویت ورزش همگانی یکی از پیش‌نیازهای دستیابی به موفقیت در عرصه ورزش قهرمانی است که در این راستا باید با برنامه‌ریزی مناسب حرکت کنیم.

\n\n

استاندار بوشهر از توسعه بنیه ورزشی استان با استفاده از اعتبارات عوارض آلایندگی و ارزش افزوده خبر داد و افزود: حمایت و تقویت هیئت‌های ورزشی را در دستور کار داریم و امیدواریم با تامین اعتبارات شاهد رفع نیازهای ورزشی استان باشیم.

\n\n

وی بیان کرد: یکی از موضوعات مهمی که در دست پیگیری است، توسعه ورزش بانوان به‌ویژه در مناطق روستایی است که باید فضاهایی را برای ورزش بانوان تجهیز کرد.

\n\n

توسعه ورزش‌های آبی استان بوشهر

\n\n

سالاری به ساخت زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در سطح شهرها و روستاهای استان اشاره کرد و افزود: با همکاری و مشارکت اداره کل ورزش و جوانان و شهرداری و دهیاری ها زمینه برای توسعه این زمین ها در نقا مختلف استان فراهم می‌شود.

\n\n

وی با اشاره به ظرفیت‌های بالای استان بوشهر برای ورزش‌های آبی، اضافه کرد: این آمادگی وجود دارد که در دهکده ساحلی گردشگری بوشهر زیرساخت‌های مناسب برای ورزش‌های آبی فراهم شود.

\n\n

استاندار بوشهر ادامه داد: با ایجاد کانال در بخش ساحلی این دهکده گردشگری می‌توان زمینه را برای ورزش قایق‌سواری فراهم کرد تا شرایط مسابقات قهرمانی کشوری را داشته باشد.

\n\n

سیاسی‌کاری در ورزش ممنوع است

\n\n

وی با تاکید بر لزوم جلوگیری از فعالیت افرادی که به علت مقاصد سیاسی وارد عرصه ورزش می‌شوند، بیان کرد: هر کسی که قصد حمایت از ورزش را دارد باید از سیاسی‌کردن ورزش پرهیز کند.

\n\n

سالاری با بیان اینکه استفاده ابزاری از احساسات جوانان و طرفداران یک تیم کاری اخلاقی نیست، ادامه داد: اجازه سیاسی‌کاری با پول مردم و اعتبارات عمومی را نمی دهیم چرا که چنین اقداماتی در آینده به ضرر ورزش استان خواهد بود.

\n\n

وی از تلاش برای ایجاد شرایط حمایت شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و صنایع از ورزش خبر داد و افزود: حمایت از فعالیت‌های ورزشی بخشی از وظایف اجتماعی این نهادها است و برای این حمایت‌ها منتی بر مردم ندارند.

\n\n

استاندار بوشهر تصریح کرد: شهرداری و دهیاری نباید تنها به فکر برنامه‌های عمرانی باشند و توسعه ورزش و حمایت از ورزشکاران نیز بخشی از وظایف آنها است که دارای آثار خوبی در جامعه خواهد بود.

\n\n

عملی‌شدن وعده‌‌ها به ورزش

\n\n

وی با اشاره به اینکه تیم‌های ایرانجوان بوشهر، پرسپولیس گناوه، پرسپولیس برازجان و کارگر بنه گز کمک‌های خوبی را تاکنون دریافت کرده‌اند، اضافه کرد: وعده‌هایی که برای حمایت از باشگاه‌های ورزشی داده بوده‌ایم را عملی کرده‌ایم.

\n\n

سالاری از تلاش ویژه برای حل مشکلات تیم‌های پرطرفدار بوشهر یعنی شاهین و ایرانجوان خبر داد و بیان کرد: از هر ظرفیتی برای حمایت از ورزش و باشگاه‌های ورزشی استان بوشهر استفاده خواهیم کرد.

\n\n

وی با بیان اینکه کانون هواداران باشگاه‌ها یک سازمان مردم‌نهاد توانمند و قوی خواهد بود، تاکید کرد: کانون هواداران رشته‌های ورزشی پرطرفدار باید تشکیل شود تا مردم بتوانند در مدیریت این ورزش‌ها وارد شوند.

\n\n

*مهر

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر