شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهرگفت:براساس پیش بینی نقشه های هوا شناسی تا امشب (پنجشنبه شب ) شرایط جوی این استان ناپایدار است ولی بعد از آن تا روز یکشنبه هفته آینده شرایط جوی بطور نسبی آرام خواهد بود.\n\nبه گزارش فکرشهر، پیام مساعدی روز پنجشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: با افزایش ناپایداری شرایط جوی تا امشب روی دریای خلیج فارس و همچنین قسمت های شمالی و مرکز استان بوشهر شاهد وزش تند باد خواهیم بود.\n\nوی یادآورشد: در این مدت افزایش ابر همراه با رگبار پراکنده باران، رعد و برق و در برخی ساعت ها احتمال وقوع گرد و خاک نیز پیش بینی می شود.
کد خبر: ۱۵۹۰۲
پنجشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهرگفت:براساس پیش بینی نقشه های هوا شناسی تا امشب (پنجشنبه شب ) شرایط جوی این استان ناپایدار است ولی بعد از آن تا روز یکشنبه هفته آینده شرایط جوی بطور نسبی آرام خواهد بود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی روز پنجشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: با افزایش ناپایداری شرایط جوی تا امشب روی دریای خلیج فارس و همچنین قسمت های شمالی و مرکز استان بوشهر شاهد وزش تند باد خواهیم بود.

\n\n

وی یادآورشد: در این مدت افزایش ابر همراه با رگبار پراکنده باران، رعد و برق و در برخی ساعت ها احتمال وقوع گرد و خاک نیز پیش بینی می شود.

\n\n

مساعدی افزود: در 24 ساعت آینده جهت وزش باد جنوب شرقی تا شمال شرقی و با سرعت 10 تا 34 کیلومتر در ساعت است که در برخی از ساعت ها به 46 کیلومتر نیز می رسد.

\n\n

وی گفت: برای این مدت ارتفاع موج در خلیج فارس 30 تا 90 سانتی متر پیش بینی می شود که در برخی از ساعت ها به 150 سانتی متر نیز خواهد رسید.

\n\n

مساعدی اظهارکرد: درشبانه روز گذشته شهر عسلویه با 88 درصد و شهر برازجان با 16 درصد بیشترین و کمترین میزان رطوبت را داشتند. 

\n\n

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهریادآورشد:درمدت یاد شده مردم شهر جم با 20 درجه سانتیگراد کمترین و برازجان با 38 درجه بالاترین دمای استان را تجربه کردند.

\n\n

وی گفت: همچنین درمدت یادشده نیز وضعیت دما در مرکز استان 33 سانتی گراد و رطوبت نیز 81درصد ثبت شده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر