يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: گناوه‌ای‌ها «کتاب» نذری دادند.\n\nبه گزارش فکرشهر، «نذر کتاب» به همت چند تن از اعضای یکی از هیات‌های عزاداری گناوه و با همراهی انتشاراتی این شهر اجرا شد.\n\nغلامحسین دریانورد مدیر این انتشارات به خبرگزاری صداوسیما گفت: پارسال خیلی محدود در حد 30 تا 40 جلد کتاب نذری میان عزاداران توزیع کردیم اما امسال توانستیم 200 جلد کتاب را در سه عنوان با موضوعات اشعار آیینی و دفاع مقدس، به ارزش 20 میلیون ریال توزیع کنیم.
کد خبر: ۱۵۹۴۲
شنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۹

فکرشهر: گناوه‌ای‌ها «کتاب» نذری دادند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، «نذر کتاب» به همت چند تن از اعضای یکی از هیات‌های عزاداری گناوه و با همراهی انتشاراتی این شهر اجرا شد.

\n\n

غلامحسین دریانورد مدیر این انتشارات به خبرگزاری صداوسیما گفت: پارسال خیلی محدود در حد 30 تا 40 جلد کتاب نذری میان عزاداران توزیع کردیم اما امسال توانستیم 200 جلد کتاب را در سه عنوان با موضوعات اشعار آیینی و دفاع مقدس، به ارزش 20 میلیون ریال توزیع کنیم.

\n\n

وی که 14 سال است انتشاراتی دارد، افزود: تلاش داشتیم کتاب‌ها جایی توزیع شوند که خواننده داشته باشند، به همین علت کتاب‌ها را در یک هیات عزاداری که می‌دانستیم همراه یار مهربان هستند، پخش کردیم.

\n\n

دریانورد با اشاره به این‌که کتاب‌های توزیع شده تالیف نویسندگان هم استانی است، گفت: 40 درصد از هزینه خرید کتاب را تخفیف دادیم و 60 درصد بقیه را نذر کنندگان پرداخت کردند.

\n\n

او معتقد است اگر برنامه ریزی شود، می‌توان این کار بهتر و گسترده‌تر برگزار کرد.

\n\n

شهرستان گناوه با 90 هزار نفر جمعیت در شمال استان بوشهر قرار دارد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر