يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار بوشهر گفت: نباید بگذاریم مشکلات و اعتراض مردم خارگ سیاسی شود و لازمه جلوگیری از این اتفاق عملی شدن وعده های مسئولان است.\n\nبه گزارش فکرشهر، حسن ابراهیمی پیش از ظهر سه‌شنبه در جلسه رسیدگی به مسائل و مشکلات خارگ، اظهار داشت: مشکلات و دغدغه‌های مردم خارگ انباشته شده و این هنر مسئولان ما است که زمینه به‌سامان‌رسیدن این مشکلات را فراهم کنند.\n\nوی با اشاره به اینکه خارگ مردم صبوری دارد، افزود: جلسات و پیگیری‌های بدون خروجی ما مردم را ناراحت کرده و کاسه صبرشان لبریز شده است.
کد خبر: ۱۶۲۴۹
سه‌شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۵:۰۸

فکرشهر: فرماندار بوشهر گفت: نباید بگذاریم مشکلات و اعتراض مردم خارگ سیاسی شود و لازمه جلوگیری از این اتفاق عملی شدن وعده های مسئولان است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حسن ابراهیمی پیش از ظهر سه‌شنبه در جلسه رسیدگی به مسائل و مشکلات خارگ، اظهار داشت: مشکلات و دغدغه‌های مردم خارگ انباشته شده و این هنر مسئولان ما است که زمینه به‌سامان‌رسیدن این مشکلات را فراهم کنند.

\n\n

وی با اشاره به اینکه خارگ مردم صبوری دارد، افزود: جلسات و پیگیری‌های بدون خروجی ما مردم را ناراحت کرده و کاسه صبرشان لبریز شده است.

\n\n

فرماندار بوشهر اضافه کرد: برگزاری جلسات باید منجر به حل مشکلات مردم شود، حواله کردن حل مشکلات از این جلسه به جلسه دیگر، اخلاقی، اداری و قانونی نیست.

\n\n

ابراهیمی با بیان اینکه مدیران نباید جوگیر شوند، گفت: وعده‌هایی که مدیران می‌دهند باید انجام شود، زیرا در غیر این صورت موجب بی اعتمادی مردم به خدمت‌گذارانشان می‌شود.

\n\n

وی افزود: مسائل، مشکلات و اعتراض‌های مردم خارگ نباید سیاسی شود و برای جلوگیری از این اتفاق مدیران باید فعالیت‌های مناسبیبرای رفع مشکلات داشته باشند.

\n\n

به نوشته ی مهر، فرماندار بوشهر با عنوان اینکه مردم خارگ بین شرکت نفت و مسئولان استانی برای درخواست نیازها و رفع مشکلاتشان گیر کردده‌اند، اظهار کرد: جزیره خارگ مانند بقیه نقاط استان جزو این استان است لذا باید خدمات، اعتبارات و رسیدگی‌ها مانند بقیه نقاط استان در این جزیره نیز انجام شود.

\n\n

ابراهیمی با بیان اینکه در سال گذشته و امسال اعتباراتی ویژه اجرای پروژه‌های مختلف در خارگ تخصیص داده شده است، گفت: اجرای پروژه‌ها زمان‌بر است، اما یکی از کارهای صورت گرفته بحث دفع آب‌های سطحی بود که در بارندگی اخیر و عدم وجود مشکل آبگرفتگی مانند سال های گذشته را شاهد بودیم.

\n\n

وی افزود: بنای این دولت سرکار گذاشتن مردم نیست؛ لذا قول‌های غیر کارشناسی نیز نباید از سوی مدیران داده شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر