پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: قربانیان حوادث رانندگی در استان بوشهر 17 درصد افزایش یافته‌ است.\n\nبه گزارش فکرشهر، آمارهای پزشکی قانونی استان بوشهر نشان می‌دهد در نیمه نخست امسال 165 نفر در سوانح رانندگی جان خود را از دست داده‌اند در حالی که پارسال در همین زمان 140 نفر قربانی این حوادث شده‌اند.
کد خبر: ۱۶۶۵۷
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۰

فکرشهر: قربانیان حوادث رانندگی در استان بوشهر 17 درصد افزایش یافته‌ است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، آمارهای پزشکی قانونی استان بوشهر نشان می‌دهد در نیمه نخست امسال 165 نفر در سوانح رانندگی جان خود را از دست داده‌اند در حالی که پارسال در همین زمان 140 نفر قربانی این حوادث شده‌اند.

\n\n

بر اساس این آمار، 65 درصد قربانیان سوانح رانندگی در جاده‌ها جان باخته‌اند و بیشترین آمار فوت شدگان حوادث رانندگی با 35 نفر مربوط به مرداد بوده است. ماه‌های خرداد و تیر هم کمترین قربانیان تصادفات را به خود اختصاص داده‌اند و در هر یک از این دو ماه 22 نفر در سوانح رانندگی جانشان را از دست داده‌اند.

\n\n

چندی پیش دبیر شورای ترافیک استان بوشهر گفته بود که جان باختن هر نفر در سوانح رانندگی یک میلیارد تومان به کشور خسارت می‌زند. 

\n\n

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مصدومان حوادث رانندگی در نیمه نخست امسال اما، تعدادشان کمی کمتر از مدت مشابه پارسال شده است. آمار مصدومان با سه درصد کاهش از دو هزار و 326 نفر به دو هزار و 249 نفر رسیده است.

\n\n

براساس آمار پزشکی قانونی استان بوشهر، بیش از 74 درصد مصدومان تصادفات را مردان تشکیل می‌دهند.

\n\n

پلیس علت بیشتر تصادفات را بی توجهی به جلو، رعایت نکردن حق تقدم، تجاوز به چپ و سرعت غیر مجاز اعلام می‌کند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر