يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر گفت: فعالیت داوطلبان احتمالی انتخابات رصد می‌شود.
کد خبر: ۱۶۶۹۳
يکشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۹

فکرشهر: مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر گفت: فعالیت داوطلبان احتمالی انتخابات رصد می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، سید اسماعیل موسوی، مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر در آیین گشایش ستاد انتخابات استان بوشهر اظهار داشت: این ستاد از اردیبهشت‌ماه فعالیت خود را آغاز کرده و امروز نیز به طور رسمی این ستاد در مکان مشخص و تا پایان انتخابات با حضور کارشناسان سیاسی و کمیته شش گانه انتخاباتی به فعالیت خود ادامه خواهند داد.
\n 
\nوی افزود: سامانه انتخابات کشور شامل 24 فرآیند است که بیشتر این فرآیندها به صورت الکترونیکی است و افراد در ستاد این فرآیندها را طبق برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته انجام خواهند داد.
\n 
\nوی با بیان اینکه فعالیت داوطلبان احتمالی انتخابات رصد می‌شود افزود: همه اقدامات انتخاباتی فرمانداران و بخشداران استان توسط این ستاد رصد می‌شود و به ستاد انتخابات کشور گزارش داده می‌شود.
\n 
\nمدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر ابراز داشت: 7 اسفند با برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی این انتخابات به اوج خود می‌رسد.
\n 
\nموسوی با اشاره به ایجاد سامانه جامع انتخابات در استان بوشهر گفت: بر اساس این سامانه که دارای 24 واحد و فرایند است، 23 واحد آن بصورت الکترونیکی طراحی شده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر