يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نویسنده و مدیرمسئول انتشارات دریانورد ، 70 جلد کتاب تالیفی خود را به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی به کتابخانه مرکزی (ولایت) شهرستان گناوه اهدا کرد.\n\nبه گزارش فکرشهر از ایرنا، غلامحسین دریانورد در هنگام تحویل این کتاب ها گفت: هفته کتاب و کتابخوانی فرصتی مغتنم بود تا به خانه یار مهربان آمده و 11 عنوان از کتاب های تالیفی خود را به تعداد 70 نسخه به این مرکز اهدا کنم.\n\n
کد خبر: ۱۶۷۷۱
سه‌شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷

فکرشهر: نویسنده و مدیرمسئول انتشارات دریانورد ، 70 جلد کتاب تالیفی خود را به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی به کتابخانه مرکزی (ولایت) شهرستان گناوه اهدا کرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایرنا، غلامحسین دریانورد در هنگام تحویل این کتاب ها گفت: هفته کتاب و کتابخوانی فرصتی مغتنم بود تا به خانه یار مهربان آمده و 11 عنوان از کتاب های تالیفی خود را به تعداد 70 نسخه به این مرکز اهدا کنم.

\n\n

\n\n

دریانورد افزود: کتاب های اهدایی بیشتر با موضوع تاریخ و فرهنگ گناوه منتشر شده که امیدوارم ازاین کتاب ها نهایت استفاده برده شود.

\n\n

وی بیان کرد: کتابخانه های این شهرستان توسعه یافته و با فضاهای مناسبی که دارند از مردم انتظار است که از این فرصت استفاده و از منابع آن بهره لازم ببرند.

\n\n

این نویسنده گفت: تاکنون 26 کتاب که بیشتر آن مربوط به زادگاهم گناوه بوده نوشته و منتشر کرده ام.

\n\n

انتشارات دریانورد در سال 1380 تاسیس و تاکنون بیش از 120 جلد کتاب چاپ و منتشر کرده که نیمی از مولفان و نویسندگان این کتاب ها از گناوه هستند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر