پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر امور شهری شهرداری گناوه گفت: دو مامور اجرائیات شهرداری این بندر در هنگام اجرای ماموریت مربوط به ساماندهی دستفروشانی که در نقطه ی از شهر سدمعبر ایجاد کرده بودند، مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.\n\nبه گزارش فکرشهر، حیدر حیدریه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: دراین حادثه تاسف بار که روز گذشته انجام شد یکی از نیروها با اسلحه سرد چماق و دیگری با چاقو ازسوی فروشندگان و حامیان آنان مورد حمله و تعرض قرار گرفتند که به بیمارستان انتقال یافتند.
کد خبر: ۱۸۵۴۵
جمعه ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۳:۴۴

فکرشهر: مدیر امور شهری شهرداری گناوه گفت: دو مامور اجرائیات شهرداری این بندر در هنگام اجرای ماموریت مربوط به ساماندهی دستفروشانی که در نقطه ی از شهر سدمعبر ایجاد کرده بودند، مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حیدر حیدریه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: دراین حادثه تاسف بار که روز گذشته انجام شد یکی از نیروها با اسلحه سرد چماق و دیگری با چاقو ازسوی فروشندگان و حامیان آنان مورد حمله و تعرض قرار گرفتند که به بیمارستان انتقال یافتند.

\n\n

وی گفت: این ماموران در حال ماموریت و مطابق با وظیفه قانونی خود برای ساماندهی فروشندگانی که مغایر با ماده 55 قانون شهرداری ها اقدام به سد معبر کرده و موجب نارضایتی عمومی و همچنین مبلمان شهری را در محدوده محله امام زاده سلیمان بن علی (ع) را خدشه دار کرده بودند، عمل کرده بودند.

\n\n

وی بیان کرد: باتوجه به این حرکت ناشایست متخلفان از آنان به مراجع قضایی شکایت و پرونده تشکیل شد و طبق قانون باید مجازات شوند.

\n\n

حیدریه گفت: این افراد اگر نسبت به اقدام ماموران معترض بودند می توانستند از راه قانونی وارد شوند نه اینکه به آنان حمله ور شوند.

\n\n

وی افزود: ماموران اجرائیات شهر در یک هفته اخیر چند بار در حین انجام ماموریت مورد تعرض قرار گرفته اند. 

\n\n

وی از نیروی انتظامی خواست تا ماموران شهرداری را در اجرای ماموریت های محوله همراهی و یاری کنند تا افراد خودسر دیگر به راحتی به ماموران دولت تعرض نکنند.

\n\n

شهر گناوه مرکز شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر