دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در آیینی با حضور مسئولین استانی و شهرستانی محمد حسین زندویان به عنوان رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان معرفی شد...
کد خبر: ۱۸۶۱۳
دوشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱

 فکرشهر: در آیینی با حضور مسئولین استانی و شهرستانی محمد حسین زندویان به عنوان رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان معرفی شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، عالی پور، معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در این مراسم با اشاره به پتانسیل بالای شهرستان دشتستان در زمینه های قرآنی، فرهنگی و هنری گفت: باید از این ظرفیت بالا و مناسب بهترین بهره در جهت رشد و توسعه فرهنگ و هنر این شهرستان نمود.

\n\n

\n\n

رییس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان نیز در این آیین گفت: کار فرهنگی و هنری بدون تعامل و همکاری همه دستگاه ها و نهادها به ویژه هنرمندان امکان پذیر نمی باشد؛ به همین منظور خواستار حضور فعال و گسترده هنرمندان شهرستان در عرصه های فرهنگی و هنری می باشم.

\n\n

محمد حسین زندویان ضمن اظهار امیدواری از توان و ظرفیت بالای این شهرستان در فعالیت های دینی، فرهنگی و هنری افزود: امیدوارم با حمایت و همکاری مدیران، هنرمندان و فرهنگ دوستان دشتستان در آینده ای نزدیک شاهد شکوفایی بیش از پیش فرهنگ و هنر در این شهرستان باشیم.

\n\n

\n\n

رئیس سابق فرهنگ و ارشاد دشتستان نیز در این جلسه ضمن قدردانی از همه ی مسئولین، هنرمندان و کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد، بابت اتفاقاتی که در این حوزه رخ نداد، عذرخواهی کرد و گفت: از همه ی هنرمندان که با حضور من فکر می کردند انقلابی در این حوزه صورت بگیرد عذر می خواهم و بابت تمام کمبودها از هنرمندان طلب بخشش می کنم.

\n\n

شهرام سلیمی فرد اضافه کرد: برای ریشه کن کردن مشکلات هنر و هنرمندان به یک اراده ملی در سطح کشور نیازمندیم.

\n\n

\n\n

مشاور فرماندار دشتستان نیز گفت: توسعه فرهنگ و هنر با همکاری و تعامل همه نهادها انجام می گیرد.

\n\n

محمد آقایان حسینی در ادامه استفاده از ظرفیت گروه ها و سازمان های مردم نهاد در عرصه های فرهنگ و هنری را  خواستار شد.

\n\n

در پایان این مراسم از زحمات شهرام سلیمی فرد و علیرضا رهسپار،  رییس و سرپرست پیشین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان تقدیر و تشکر گردید و محمد حسن زندویان به عنوان رییس جدید این اداره معرفی شد .

\n\n

زندویان، ریاست فرهنگ و ارشاد شهرستان دیلم را نیز در کارنامه دارد و پیش از این انتصاب، کارشناس اداره کل فرهنگ و ارشاد استان بوشهر بوده است.

\n\n

در این آیین، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، رییس اوقاف دشتستان و  برخی دیگر از مسئولین و جمعی از هنرمندان شهرستان حضور داشتند.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر