دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: تاکنون یکهزار و 500 برنامه از سوی 20 کمیته مشخص شده برای بزرگداشت دهه فجر به دبیرخانه بزرگداشت این دهه در استان بوشهر ارسال شده است.\n\nبه گزارش فکرشهر از خبرآنلاین، نصراله شفیعی در جمع خبرنگاران افزود: این برنامه ها که تا فرارسیدن دهه فجر شمار آن از میزان کنونی فراتر خواهد رفت در سراسر استان بوشهر اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۱۸۸۱۰
يکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰

فکرشهر: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: تاکنون یکهزار و 500 برنامه از سوی 20 کمیته مشخص شده برای بزرگداشت دهه فجر به دبیرخانه بزرگداشت این دهه در استان بوشهر ارسال شده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر از خبرآنلاین، نصراله شفیعی در جمع خبرنگاران افزود: این برنامه ها که تا فرارسیدن دهه فجر شمار آن از میزان کنونی فراتر خواهد رفت در سراسر استان بوشهر اجرا خواهد شد.

\n\n

وی بیان کرد: گذر زمان نباید منجر به کمرنگ شدن برنامه های بزرگداشت دهه فجر شود و با توجه به اینکه دهه فجر متعلق به همه جناح و گروه هاست انتظاراست همگان برای برگزاری پررنگ تر آن نسبت به سال های گذشته تلاش کنند.

\n\n

شفیعی افزود: برنامه های دهه فجر همزمان با لحظه ورود امام با دمیده شدن زنگ انقلاب در مدارس استان آغاز خواهد شد.

\n\n

وی با اشاره به برگزاری آئین گرامیداشت ورود امام خمینی (ره) در حسینیه عاشقان ثاراله شهر بوشهر گفت: این آئین ساعت 10 روز 12 بهمن ماه با سخنرانی حجت الاسلام شیرازی نماینده ولی فقیه در سپاه قدس برگزار خواهد شد.

\n\n

شفیعی گفت: یکی از پشتوانه های انقلاب شکوهمند اسلامی ایران حضور همیشه در صحنه مردم بوده که امسال نیز همچون گذشته حضور مردمی زینت بخش این دهه خواهد بود.

\n\n

وی یادآور شد: حضور مردم به عنوان پشتوانه ای استوار برای نظام موجب شده تا نقشه دشمنان برای ایجاد ناامنی در ایران با شکست همراه شود.

\n\n

شفیعی گفت: به منظور ناامن کردن ایران گروه تروریستی زیاد تشکیل شدند ولی با این وجود ایران همچنان به عنوان جزیره آرامش در منطقه می درخشد.

\n\n

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر در ادامه با تاکید بر ضرورت برگزاری باشکوه لبیک الله اکبر در شب 22 بهمن گفت: مسیر راهپیمایی 22 بهمن ماه شهر بوشهر از بسیج مرکزی واقع در خیابان امام خمینی (ره) تا میدان شهید رئیسعلی دلواری مشخص شده است.

\n\n

شفیعی یادآور شد: با تلاش های صورت گرفته از سوی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر سخنران راهپیمایی 22 بهمن ماه شهر بوشهر حجت الاسلام گلپایگانی رئیس دفتر رهبر فرزانه انقلاب خواهد بود.

\n\n

وی اضافه کرد: در شب 22 بهمن نقاط مختلفی از شهر بوشهر از سوی نیروهای مسلح نورافشانی خواهد شد.

\n\n

شفیعی در بخش دیگری از این نشست گفت: همزمان با دهه فجر شمار زیادی پروژه عمرانی از جمله 71زمین چمن مصنوعی و شماری مدرسه در استان بوشهر افتتاح می شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر