پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: بیمارستان صحرایی سه روزه به مناسبت دهه فجرانقلاب اسلامی و به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر و شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان در روستای «عالی حسینی» برپا شد.
کد خبر: ۱۸۹۲۴
چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۶

فکرشهر: بیمارستان صحرایی سه روزه به مناسبت دهه فجرانقلاب اسلامی و به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر و شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان در روستای «عالی حسینی» برپا شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان در خصوص برپایی این بیمارستان صحرایی گفت: این بیمارستان به مناسبت فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی و در راستای خدمت رسانی به مردم شریف تنگستان به مدت سه روز با همکاری بسیج جامعه پزشکی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر و شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان در روستای عالی حسینی ازتوابع بخش مرکزی شهرستان برگزار برپا می شود.

\n\n

علی نگین تاجی با بیان اینکه تمامی خدماتی که در بیمارستان‌های دولتی و خصوصی به بیماران ارائه می‌شود، در بیمارستان صحرایی نیز برای مراجعه کنندگان انجام می شود گفت: این بیمارستان در روزهای ۱۳ الی ۱۵ بهمن ماه برپا خواهد بود.

\n\n

صف های طولانی بیماران محروم شهرستان هشت بندی در بیمارستان صحرایی

\n\n

وی با اشاره به اینکه در این بیمارستان صحرایی تخصص‌های زنان و زایمان، اطفال، داخلی، اورتوپدی، چشم ، قلب وعروق، مغز و اعصاب، روانپزشکی، دندانپزشکی، تغذیه، پزشک عمومی، ماما، پرستاری و کادر درمانی که خدمات بهداشتی درمانی به شهروندان ارایه می‌دهد، افزود: خدمات پاراکلینیکی از قبیل رادیولوژی سونوگرافی، آزمایشگاه و عمل ختنه از دیگر خدماتی است که در این بیمارستان به صورت رایگان انجام می‌شود.

\n\n

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان تصریح کرد: علاوه بر ارایه خدمات درمانی، تیم آموزشی بهداشت و درمان با برگزاری کلاس‌های آموزشی راه‌های پیشگیری از بیماری و سالم زیستن را به جامعه هدف و مراجعین به بیمارستان صحرایی آموزش می‌دهند.

\n\n

نگین تاجی خاطرنشان کرد: انجام کار تیمی و روحیه همکاران بسیجی مستقر در بیمارستان صحرایی و فضای ایجاد شده در این بیمارستان یادآور دوران هشت سال دفاع مقدس است که روحیه ایثار و ازخودگذشتی را متبلور ساخته و همه باید پاسدار ارزش‌های دوران دفاع مقدس و خون شهیدان باشیم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر