دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: هفت طرح عمرانی در بخش ارم دشتستان با اعتباری بالغ بر 22 میلیارد و 100 میلیون ریال روز شنبه به مناسبت دهه مبارک فجر و با حضور فرماندار دشتستان افتتاح و یا اجرایی شد.\n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی فرمانداری دشتستان، کلنگ زنی بند سنگی ملاتی رود فاریاب با ارتفاع طول تاج 47 متر و حجم عملیات بنایی 1640مترمکعب با اعتبار 3120 میلیون ریال وبهره برداری از 19کیلومتر طرح انتقال آب و لوله گذاری اراضی کشاورزی از جمله این طرح ها بود .
کد خبر: ۱۹۰۸۷
يکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۹

فکرشهر: هفت طرح عمرانی در بخش ارم دشتستان با اعتباری بالغ بر 22 میلیارد و 100 میلیون ریال روز شنبه به مناسبت دهه مبارک فجر و با حضور فرماندار دشتستان افتتاح و یا اجرایی شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی فرمانداری دشتستان، کلنگ زنی بند سنگی ملاتی رود فاریاب با ارتفاع طول تاج 47 متر و حجم عملیات بنایی 1640مترمکعب با اعتبار 3120 میلیون ریال وبهره برداری از 19کیلومتر طرح انتقال آب و لوله گذاری اراضی کشاورزی از جمله این طرح ها بود .

\n\n

فرماندار دشتستان در این آیین با بیان اینکه در سال جاری بالغ بر 40 میلیارد ریال در حوزه آبخیزداری در شهرستان هزینه شده است ، گفت :مدیریت روان آب ها ، آبخیزداری و حفظ آب و خاک از ضروریات است لذا روند اجرای طرح های آبخیزداری در آینده نیز با قوت ادامه خواهد داشت .

\n\n

دکترارسلان زارع به مدیریت و رعایت مصرف بهینه آب واستفاده از روش های نوین آبیاری در اراضی کشاورزی نیز تاکید کرد و اظهار داشت : یکی از طرح هایی مهمی که در صرفه جویی آب تاثیر بسزای در شهرستان دشتستان دارد انتقال آب از طریق لوله گذاری به اراضی کشاورزی است.

\n\n

اجرای خیابان رودکی شهر تنگ ارم به طول 750 متر و با اعتبار چهار میلیارد ریال وبهره برداری از میدان شورای شهر تنگ ارم به مساحت هفت هزارو 200 مترمربع ازدیگر طرح های امروز بود.

\n\n

همچنین سه طرح تقویت و آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت روستایی پرکانگ ، اجرای کمربند سبز روستای دهرود سفلی و زمین چمن مینی فوتبال روستای دهرود علیی به مساحت هزارو 200 مترمربع نیز انجام شد.

\n\n

\n\n


\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر