دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر/ در گردهمایی هزار نفری؛
به گزارش فکرشهر، در نشستی که ساعاتی پیش با حضور بیش از هزار نفر از دشتستانی های اصلاح طلب و حامی دولت در برازجان برگزار شد، از بین سه گزینه ی تایید صلاحیت شده ی این طیف...
کد خبر: ۱۹۲۵۲
جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۲:۴۳

فکرشهر: گزینه ی نهایی اصلاح طلبان و حامیان دولت در دشتستان معرفی شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، در نشستی که ساعاتی پیش ـ ظهر جمعه، 23 بهمن ماه 94 ـ با حضور بیش از هزار نفر از دشتستانی های اصلاح طلب و حامی دولت در برازجان برگزار شد، از بین سه گزینه ی تایید صلاحیت شده ی این طیف و پس از انجام نظرسنجی میدانی، یک گزینه به عنوان گزینه ی نهایی اصلاح طلبان معرفی شد.

\n\n

به گزارش خبرنگار ما از محل گردهمایی در تالار آینه ی برازجان، سه گزینه ی تایید صلاحیت شده ای که میثاق نامه ی «مجمع اصلاح طلبان دشتستان» را امضا کرده بودند، سردار بصیری، محمدباقر سعادت و غلامرضا اسکندری بودند که در نهایت و پس از انجان نظرسنجی میدانی توسط تیم حرفه ای در سطح شهرستان دشتستان، محمدباقر سعادت به عنوان کاندیدای اصلاح طلبان و حامیان دولت در دشتستان معرفی گردید.

\n\n

به گزارش فکرشهر، همچنین در این نشست، سردار بصیری و غلامرضا اسکندری نیز با پایبندی به میثاق نامه ای که امضا نموده بودند، به نفع گزینه ی نهایی مجمع اصلاح طلبان دشتستان از کاندیداتوری انصراف دادند.

\n\n

مشروح گردهمایی اصلاح طلبان و حامیان دولت در دشتستان و تصاویر این نشست، به زودی در پایگاه خبری تحلیلی فکرشهر منتشر خواهد شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر