پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر حوزه‌های علمیه کشور گفت: حوزه‌های علمیه کشور در بررسی و تدوین کتاب‌های درسی دانش‌آموزان مشارکت دارد که در جلسات شورای عالی آموزش و پرورش به این مهم توجه جدی می‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر از تسنیم، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری در نشست با مسئولان آموزش و پرورش استان بوشهر با قدردانی از فرهنگیان در توجه به تعلیم و تربیت آینده سازان ایران اسلامی اظهار داشت: همکاری‌های آموزش و پرورش استان بوشهر با حوزه علمیه این استان مطلوب و در خور تقدیر است.
کد خبر: ۱۹۳۴۷
دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱

فکرشهر: مدیر حوزه‌های علمیه کشور گفت: حوزه‌های علمیه کشور در بررسی و تدوین کتاب‌های درسی دانش‌آموزان مشارکت دارد که در جلسات شورای عالی آموزش و پرورش به این مهم توجه جدی می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر از تسنیم، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری در نشست با مسئولان آموزش و پرورش استان بوشهر با قدردانی از فرهنگیان در توجه به تعلیم و تربیت آینده سازان ایران اسلامی اظهار داشت: همکاری‌های آموزش و پرورش استان بوشهر با حوزه علمیه این استان مطلوب و در خور تقدیر است.

\n\n

وی با تبریک سالروز تولد حضرت زینب(ع) و گرامیداشت روز پرستار نقش مهم و موثر حضرت زینب(ع) در پیام رسانی تشریح کرد و گفت: حادثه عاشورا در راستای مبارزه با جهل و گمراهی بود و آموزش و پرورش دراین راستا قدم بر می‌دارد چراکه سنگ بنای حوزه علمیه و دانشگاه آموزش و پرورش و آینده جامعه در آن شکل می‌گیرد.

\n\n

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر همکاری مطلوب بین آموزش و پرورش استان بوشهر و حوزه علمیه افزود: به سبب باور نزدیک و اعتماد متقابل، شاهد ارتباط سازنده دو بخش مهم جامعه آموزش و پرورش استان بوشهر و حوزه علمیه هستیم.

\n\n

حسینی بوشهری با بیان اینکه حوزه علمیه نقش مهمی در بررسی و تدوین کتب درسی دانش‌آموزان دارد افزود: حوزه‌های علمیه کشور در بررسی و تدوین کتاب‌های درسی دانش‌آموزان مشارکت دارد که در جلسات شورای عالی آموزش و پرورش به این مهم توجه جدی می‌شود. 

\n\n

وی با تاکید بر هم‌افزایی و رشد کیفی آموزش و پرورش تصریح کرد: کنش بدون تنش و عدم پرداختن به مسائل حاشیه‌ای می‌تواند سبب پیشرفت تعلیم و تربیت شود که در این راستا باید از هرگونه اختلاف افکنی پرهیز شود.

\n\n

کاندیدای نمایندگی مجلس خبرگان رهبری در استان بوشهر با بیان اینکه هدایت‌گری نسل جوان بر عهده روحانیت در آموزش و پرورش است افزود: در این راستا مشاوران فرهنگی تربیتی مدارس از حوزه‌های علمیه است که که این مهم نقش موثر روحانیون در تربیت دینی دانش‌آموزان نشان می‌دهد.

\n\n

حسینی‌بوشهری با اشاره به اینکه حضور در انتخابات 7 اسفند واجب و مورد تأکید است گفت: آموزش و پرورش در این عرصه برای حضور حداکثری مردم به ویژه جوانان نقش مهم و موثری دارد که باید بسترهای لازم فراهم شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر