پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در آئینی با حضور مسئولان، دست اندرکاران بازسازی واقعه غدیر راهیان نور و سالگرد ارتحال امام در بوشهر تجلیل شدند.\n\nبه گزارش فکرشهر از مهر، فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر پیش از ظهر سه شنبه در آیین تجلیل از دست اندرکاران بازسازی واقعه غدیر، راهیان نور و سالگرد ارتحال امام راحل در بوشهر اظهار داشت: یکی از برنامه‌های بسیار مهمی که در طول سال در استان بوشهر برگزار می‌شود، بازسازی واقعه غدیر است.
کد خبر: ۱۹۴۲۱
سه‌شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۲:۵۰

فکرشهر: در آئینی با حضور مسئولان، دست اندرکاران بازسازی واقعه غدیر راهیان نور و سالگرد ارتحال امام در بوشهر تجلیل شدند.

\n\n

به گزارش فکرشهر از مهر، فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر پیش از ظهر سه شنبه در آیین تجلیل از دست اندرکاران بازسازی واقعه غدیر، راهیان نور و سالگرد ارتحال امام راحل در بوشهر اظهار داشت: یکی از برنامه‌های بسیار مهمی که در طول سال در استان بوشهر برگزار می‌شود، بازسازی واقعه غدیر است.

\n\n

سردار فتح الله جمیری با اشاره به بازسازی هنرمندانه واقعه غدیر توسط بسیجیان بوشهر بیان کرد: معرفی حضرت علی(ع) به عنوان شخصیت بی نظیر تاریخ اسلام از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

\n\n

\n\n

وی با اشاره به نزدیک‌شدن به زمان برگزاری انتخابات، مسئله انتخابات برای واگذاری مسئولیت‌ها به افراد، یکی از مسائل مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

\n\n

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر افزود: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای برگزاری انتخابات انتخاب افراد صالح و پاک است و باید افرادی که دارای روحیات ضد آمریکایی و ضد صهیونیستی هستند به مراکز تصمیم‌گیری وارد شوند.

\n\n

سردار جمیری تصریح کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات و انتخاب فردی اصلح و پاک باعث می‌شود تا نقشه دشمنان برای نفوذ به مراکز تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیر با شکست مواجه شود.

\n\n

در این آئین از ۵۰ نفر از بسیجیان و دست اندرکاران بازسازی واقعه غدیر، راهیان نور و سالگرد ارتحال امام راحل در بوشهر تجلیل شد.

\n\n

\n\n

بوشهر

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر