پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۱۶۸۱
سه‌شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۶

فکرشهر: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: از محل اعتبارات ردیف متفرقه طرح آبرسانی به تک روستاها، ۷۵ میلیارد ریال اعتبار به طرح آبرسانی "جزیره‌های شمالی و جنوبی" در شهرستان گناوه ابلاغ شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، "ابوالحسن عالی" در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فاز نخست این طرح شامل نوسازی خط انتقال آب روستای "جزیره جنوبی" است که اعتبار اولیه آن ۱۵ میلیارد ریال و محدوده اجرا آن از مجتمع آبرسانی "سمعیا" تا روستا‌های "جزیره جنوبی و شمالی" است.

وی بیان کرد: فاز دوم طرح نیز شامل بهسازی شبکه توزیع آب در روستا‌های یاد شده است که با ۲۵ میلیارد ریال اعتبار عملیاتی شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: طولانی بودن و فرسودگی خط انتقال و وجود قطر نامتعارف خط انتقال آب منجر شده تا آب با فشار کم به روستای جزیره شمالی برسد.

عالی ادامه داد: در شبکه توزیع نیز فرسودگی مانع از تامین آب پایدار و با فشار مناسب به روستا‌های جزیره شمالی و جنوبی شده است.

وی بیان کرد: امید است با اتمام طرح تعریف شده برای این ۲ روستا علاوه بر تامین آب پایدار، شاهد ارتقای سطح کیفی آب در روستا‌های جزیره شمالی و جنوبی باشیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر عنوان کرد: در این طرح که از محل طرح آبرسانی به تک روستا‌ها و تکمیل مجتمع‌های آبرسانی اولویت دار روستایی اجرایی شده است و در قسمتی از طرح از ظرفیت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) نیز استفاده شده تا طرح در مدت زمان کمتری به سرانجام برسد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر