جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۱۸۹۹
دوشنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۹

فکرشهر: فرماندار تنگستان گفت: سند چشم انداز پژوهشی در این شهرستان تدوین شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد لطفی در نشست هیأت امنای فرهنگسرای پژوهش شهرستان اظهار داشت: شکی نیست که پژوهش یکی از موضوعات بسیار مهم و ارزشمند و در واقع کمک کار برای پرورش استعداد‌های و استفاده از ظرفیت علمی دانش آموزان است.

فرماندار تنگستان افزود: در بحث پژوهش هر مقدار سرمایه گذاری شود هزینه نیست، زیرا کمک می‌کند به پرورش استعداد‌هایی که آینده بر اساس نیاز‌های هر منطقه و شهرستان که لازم است انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه باید تلاش شود هفته پژوهش با یک کار رسانه‌ای خوب معرفی شود یاد آور شد: ضروری است مجموعه آموزش و پرورش تلاش کند دستاورد‌های دانش آموزان، مربیان و استاتیدی که در حوزه پژوهش فعال هستند را به نمایش بگذارند و موجب کسب تجربه افراد دیگران نیز فراهم آوردند.

لطفی بیان کرد: برای اینکه یک پژوهشکده یا آزمایش‌های کاملی داشته باشیم که دانش آموزان برای به نمایش گذاشتن استعداد‌های خود با انگیزه وارد مراکز پژوهشی شوند نیاز است سخت افزار و امکاناتی که لازم تأمین شود.

فرماندار تنگستان خاطرنشان کرد: شهرستان تنگستان در بحث پژوهش در میان شهرستان‌های استان حد و نصابی رسید که آموزش و پرورش انتظار دارد و درخواست بودجه کرده است.

وی تصریح کرد: در بخش پژوهش شهرستان برای تهیه سخت افزار و امکانات لازم اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته خواهد شد.

لطفی خواستار تدوین یک سند چشم انداز پژوهشی در تنگستان شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر