شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۱۸۲۴
يکشنبه ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۹

فکرشهر: فرماندار تنگستان گفت: در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن ۴۵۰ هکتار زمین در شهرستان تنگستان الحاق شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد لطفی در بازدید از طرح نهضت ملی مسکن شهر اهرم گفت: در راستای طرح نهضت ملی مسکن ۴۵۰ هکتار زمین در شهرستان تنگستان الحاق شد.

فرماندار تنگستان ادامه داد: از این میزان ۳۰ هکتار در شهر اهرم، ۶۰ هکتار در شهر دلوار و ۳۶۰ هکتار در بخش روستا‌های شهرستان تنگستان الحاق شده است.

احمد لطفی افزود: نهضت ملی مسکن در شهر اهرم با استقبال پرشور مردم شروع شده و بخشی از مسکن‌هایی که ساخته شده در ایام الله مبارک دهه فجر واگذار خواهیم کرد.

لطفی با تاکید بر اجرای قانون جوانی جمعیت که در اجرای آن هم به خانواده‌هایی که فرزند سوم دارند در بازه زمانی آبان ماه ۱۴۰۰ تا به کنون زمین واگذار شده، گفت: با پیگیری‌هایی که داشتیم و تلاش‌های بنیاد مسکن درصدد مقاوم سازی در تنگستان از ۵۳ درصد به ۶۲ درصد رسیده و بیش از هزار و ۵۰۰ واحد فقط در بازه زمانی از ابتدای شروع دولت سیزدهم تا به امروز انجام شده و هزار و ۲۰۰ مورد دیگر هم در دستور کار قرار گرفته است.

فرماندار تنگستان یاد آور شد: از تمام توان و همه ظرفیت‌ها برای تأمین مسکن شهروندان استفاده خواهیم کرد تا مسکن‌هایی در خور شأن مردم در شهرستان احداث کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر