دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۲۲۶۵
جمعه ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶

فکرشهر: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: آن دسته از کارجویانی که در سامانه جستجوی شغل نام نویسی کنند، می‌توانند به صورت رایگان از دوره‌های مهارت آموزی فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شوند.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، مصدق کشاورزی افزود: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی اخیراً در تفاهم نامه‌ای با سازمان فنی حرفه‌ای کشور متعهد شده است برای آن دسته از کارجویانی که در سامانه جستجوی شغل وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با آدرس tek.mcls.gov.ir نام نویسی کنند و دوره‌های مهارتی آموزی را سپری کنند بعد از پایان مهارت آموزی و به کار گیری تمام هزینه‌های مربوط به دوره‌ها را پرداخت کند.

وی با تاکید بر این که دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای کاملاً رایگان برگزار می‌شود گفت: در سال گذشته اعلام کردیم هر کدام از فارغ التحصیلان دانشگاهی که دوره‌های مهارتی را در مراکز فنی حرفه‌ای گذرانده باشند شغل آن‌ها را تضمین می‌کنیم.

کشاورزی تاکید کرد: همه جویندگان کار به سامانه جستجوی شغل مراجعه و نام نویسی کنند.

وی افزود: در قانون بودجه سال ۱۴۰۲ برای سربازان منقضی خدمت هم تسهیلات در قالب تبصره ۱۸ در نظر گرفته شده بنابراین با مراجعه به سامانه جامع تسهیلات اشتغال کشور به آدرس tek.mcls.gov.ir نسبت به نام نویسی اقدام کنند تا از تسهیلات قرض‌الحسنه برخوردار شوند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر