پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۲۲۸۴
جمعه ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۹

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف یک دستگاه خودروی تریلی تانکردار اسکانیا مخصوص حمل سوخت به ارزش ۴۵ میلیارد ریال در شهرستان دیلم خبر داد.

به گزارش فکرشهر از پلیس، سردار حیدر سوسنی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح تشدید مبارزه با قاچاق و برخورد قاطع با باند‌های سازمان یافته و مبارزه جدی با قاچاقچیان خودرو‌های قاچاق در محور‌های مواصلاتی در شهرستان بندر دیلم به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: مأموران انتظامی پلیس آگاهی شهرستان دیلم حین کنترل خودرو‌های عبوری واقع در ایستگاه بازرسی شهید موسوی موفق به شناسایی یک دستگاه خودروی تریلی اسکانیا تانکردار مخصوص حمل سوخت قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: در بررسی‌های اولیه و همچنین بررسی مدارک خودرو متوجه اختلاف اعداد شماره شاسی و بدنه خودرو در مدارک تحویلی از طرف راننده خودرو شده لذا خودرو به همراه راننده به مقر انتظامی انتقال و مشخص شد مدارک کاملاً جعلی و خودرو توقیفی فاقد هر گونه مدرک قانونی بوده است.

سردار سوسنی با اشاره به شناسایی و برخورد جدی پلیس در برخورد با باند‌های سازمان یافته قاچاق خودرو تأکید کرد: برابر نظر کارشناسان ارزش خودروی مکشوفه مبلغ ۴۵ میلیارد ریال برآورد کرد.

وی از شهروندان درخواست کرد در صورت کسب خبر و مشاهده هر گونه قاچاق کالا مراتب را در اسرع وقت به مرکز اطلاع دهند تا در این خصوص اقدامات قانونی لازم معمول شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر