پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۲۷۹۴
يکشنبه ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲

فکرشهر: رییس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: ۵۶۱ شعبه ثابت و ۲۲۳ شعبه سیار برای این استان در سامانه جامع انتخابات ثبت و تایید شده است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، "اکبر پورات" روز یکشنبه در نشست ستاد انتخابات استان بوشهر اظهار کرد: به منظور افزایش آمادگی و هم‌افزایی بین دستگاه‌های اجرایی، اعضای ستاد انتخابات استان با حضور در شهرستان‌های استان، اقدام به ارزیابی اقدامات دستگاه‌ها و کارگروه‌های انتخابات کرده‌اند که بازخورد بسیار مناسبی از این اقدام حاصل شده است.

وی افزود: رعایت ماده ۷۵ قانون انتخابات در بحث رعایت بی‌طرفی از سوی مسؤولان استانی تاکید و به استناد ماده ۱۳، همکاری همه دستگاه‌ها با ستاد انتخابات ضروری است.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر تصریح کرد: بر اساس زمانبندی انجام شده تا ۱۴ دی ماه بررسی صلاحیت داوطلبان در هیات نظارت استان انجام می‌شود.

پورات ادامه داد: در این مدت در کنار جلسات شهرستانی و حضور در شهرستان‌ها، موضوع جمع‌بندی شعب اخذ رأی در سطح استان دنبال و تلاش شده به صورت نوبه‌ای پیش‌بینی‌ها و درصد ثبت مرحله‌ای شعب را در مصاحبه‌ها اعلام کنیم.

وی عنوان کرد: از مجموع ۷۸۴ شعبه ثبت شده در سامانه جامع انتخابات، ۴۷۱ شعبه در سطح شهر‌ها و ۳۱۳ شعب روستایی برای اخذ رای مردم در روز ۱۱ اسفندماه امسال است.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر بیان کرد: با بررسی‌های میدانی و شناخت اشکالات به دنبال رفع مسائل فنی هستیم تا در روز انتخابات مشکلی از حیث زیرساختی برای اخذ رای مردم وجود نداشته باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر