پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۳۰۸۴
دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۵

فکرشهر: بخشدار سعدآباد با تاکید بر لزوم نوسازی مدارس فرسوده گفت: رسیدگی فوری به وضعیت آب شرب در بخش سعدآباد ضروری است.

به گزارش فکرشهر از مهر، «حمزه امین نژاد» در نشست هم اندیشی با فعالان اجتماعی شهر سعدآباد طی سخنانی از تشکیل چنین نشست‌هایی استقبال و افزود: در راستای اهداف دولت سیزدهم با تمام توان از ظرفیت‌های موجود و مشارکت مردم استفاده خواهیم کرد.

بخشدار سعد آباد با تأکید بر تعامل و همراه بودن مجموعه بخشداری با مردم و بلعکس گفت: اصل اسلامی کرامت مردم توأم در تصمیم گیری‌ها را بدون در نظر گرفتن گرایشات سیاسی مد نظر قرار دارد و این یک فرصت در جهت خدمت مطلوب‌تر به مردم است.

وی ضمن توصیه به مدیران دستگاه‌های اجرایی از آن‌ها خواست که اهداف دولت را در راستای خدمت به مردم و استفاده از خرد عمومی در دستور کار خود قرار داده و با رویکرد شفاف خدمات و موانع موجود را اطلاع رسانی عمومی کنند.

امین نژاد پاسخگو بودن مدیران را یک وظیفه دانست و در ادامه گفت: با شاخص‌های قانونی و ابلاغی هر مدیری که توانست امتیازات لازم را کسب کند به عنوان مدیر موفق ماندگار خواهد شد، در غیر این صورت عذر مدیر غیر توانمند را خواهیم خواست.

بخشدار سعدآباد از فعالان اجتماعی خواست که ارتباط خود با بخشداری را تداوم بخشیده و با انتخاب نمایندگانی این مطالبه‌ها پیگیری و در نهایت به اطلاع عموم رسانده شود.

وی ایجاد حاشیه را باعث اختلال در روند کار‌ها دانست و خواستار پرهیز از حاشیه سازی و ارائه پیشنهادات به بخشداری شد و افزود: نقد، پیشنهاد و پیگیری سه اصل مرتبط باهم هستند که چنانچه با سعه صدر همراه باشد خروجی آن مورد رضایت و اقبال عموم مردم قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه رسیدگی فوری به وضعیت آب شرب قبل از فرا رسیدن فصل گرما را از اصلی‌ترین اولویت‌های عنوان و خواستار بررسی نقاط ضعف خطوط انتقال، تعمیرات و تعویض قطعات معیوب آب تصفیه کن سعدآباد و باز سازی بخشی از خطوط داخلی به ویژه نقاط آسیب پذیر جهت مدیریت آب در سال آینده عنوان و افزود: با توجه به خشکسالی که تا کنون بر کل کشور حاکم است، باید در حال حاضر پیگیری‌های لازم را با برنامه ریزی مشکلات احتمالی سال‌جاری در حوزه آب شرب را مدیریت بشود.

وی گفت: نوسازی مدارس تخریبی در سال جاری و سال آینده، توجه ویژه به موضوعات فرهنگی با رویکرد فضای نشاط برای جوانان به منظور کاهش بزه‌های اجتماعی، شناسایی افراد بزه کار و ارائه مشاوره فوری با استفاده از کارشناسان مجرب، ایجاد فضا‌های فرهنگی، تقویت فضا‌های ورزشی و زیر ساخت‌های متناسب، توجه ویژه به حوزه فرهنگ انجام شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر