پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۳۵۰۶
يکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷

فکرشهر: فرمانده مرزبانی استان بوشهر ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده را ۹۲۷ میلیارد تومان دانست و گفت: این میزان قاچاق نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۴ درصد افزایش یافته است.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی، سرهنگ یدالله شرفی، تعداد پرونده‌های تشکیل شده قاچاق در سال جاری را ۱۲۸ پرونده دانست و اظهار داشت: در این راستا ۱۲۵ شناور حامل کالای قاچاق توسط مأموران مرزبانی استان بوشهر توقیف شده است.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر ارزش کالا‌های کشف شده قاچاق را ۹۲۷ میلیارد تومان دانست و بیان کرد: میزان کشفیات قاچاق توسط مأموران مرزبانی استان بوشهر در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۴ درصد افزایش یافته است.

وی از کشف ۵۳۳ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق در سواحل و مرز دریایی خلیج‌فارس خبر داد و تصریح کرد: در ۹ ماه سال گذشته ۲۴۷ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق در استان بوشهر کشف شد و امسال در این مدت میزان کشفیات گازوئیل قاچاق در مرز دریایی خلیج‌فارس و سواحل استان توسط مأموران مرزبانی به ۵۳۳ هزار لیتر رسیده است.

شرفی با بیان اینکه میزان کشفیات سوخت قاچاق در ۹ ماه امسال ۱۱۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است خاطرنشان کرد: میزان جریمه محکومیت‌های قاچاقچیان که توسط دستگاه قضا استان بوشهر صادر شده ۱۵۸ میلیارد تومان است.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با اشاره به تقویت ناوگان مرزبانی استان در عرصه دریایی خاطرنشان کرد: در یک سال گذشته ۲ مرحله شناور جدید و پیشرفته به ناوگان مرزبانی استان بوشهر الحاق یافته است.

وی ادامه داد: شناور الحاقی به ناوگان مرزبانی استان بوشهر نیمه سنگین و سبک است که اکنون این مرزبانی در زمینه شناور تیزرو مشکلی ندارد و می‌توانند در همه اعماق دریایی خلیج‌فارس و گستره آبی استان بوشهر گشت‌زنی کند.

سرهنگ شرفی، از پایداری امنیت در استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: خلیج‌فارس به ویژه مرز دریایی استان بوشهر از امنیت مطلوب و پایداری برخوردار است و به‌صورت شبانه‌روزی مرزبانان در دریا گشت‌زنی می‌کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر