يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۳۶۴۶
چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۸

فکرشهر: رئیس فدراسیون فوتبال گفت: احیا تیم شاهین بوشهر در دستور کار قرار دارد و در این راستا پیگیری‌های لازم می‌شود.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، «مهدی تاج» در جمع خبرنگاران در بوشهر با تقدیر از از اقدامات انجام شده در توسعه زیرساخت‌ها در استان بوشهر اظهار داشت: اکنون سه بازیکنان تیم ملی بزرگسالان ایران شامل محمد محبی، مهدی قائدی و مهدی طارمی از استان بوشهر است که در مسابقه تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا به میدان رفتند.

وی توجه به حل مشکلات تیم‌های شاهین و ایران‌جوان از تیم‌های با قدمت استان بوشهر گفت: احیا تیم شاهین بوشهر در دستور کار قرار دارد و در این راستا پیگیری‌های لازم می‌شود.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران با بیان اینکه توجه به زیرساخت‌ها در عرصه ورزش فوتبال یک ضرورت است گفت: تیم ملی فوتبال ساحلی ایران قهرمان آسیا است و با توجه به شکست تیم‌های مهم فوتبال ساحلی جهان از جمله برزیل و ژاپن دنبال قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی در سطح جهان هستیم.

تاج با اینکه بوشهر به لحاظ سهم ملی‌پوشان در فوتبال ساحلی یکی از استان‌های مهم است گفت: با توجه به امکانات خوبی که در این استان وجود دارد، شرایط برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال ساحلی با توسعه زیرساخت‌ها از جمله هتل لینگ در این استان فراهم شود.

‌رئیس فدراسیون فوتبال ایران با اشاره به بازی‌های آسیایی ادامه داد: در بازی اول با فلسطین بازیکنان خوب بودند و ان‌شاءالله در این تورنمنت همین روند ادامه یابد تا شاهد موفقیت ملی‌پوشان کشورمان باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر