پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۴۱۸۵
چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵

فکرشهر: رییس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: «فریبا محمدی» مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت رقیه ریحانةالحسین (س) شهر چغادک در محفل قرآنی خیرات حسان به عنوان برگزیده معرفی شد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی، جواد احمدی منفرد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت رقیه ریحانةالحسین (س) شهر چغادک، مؤسسه فعال قرآنی در استان بوشهر که در سال ۹۸ تأسیس شده است و همزمان با ایام کرونا فعالیت‌های جهادی و خود جوشی را به صورت خیرخواهانه انجام دادند و با مدیریت سرکار خانم محمدی در ایام کرونا ۱۰ هزار ماسک را تولید می‌کرد.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: این مؤسسه تا کنون به دلیل فعالیت‌های مجازی قرآنی در سطح کشور بیش از ۱۰ هزار نفر مخاطب جذب کرده است.

احمدی منفرد بیان داشت: طی بهمن ماه در رویداد خیرات حسان، بزرگترین محفل بین المللی بانوان قرآنی جهان اسلام به میزبانی جزیره کیش، با توجه به فعالیت‌های خانم محمدی که در فضای مجازی و گروه‌های جهادی داشتند به عنوان بانوی برگزیده این رویداد جهان اسلام شناخته شد و در این محفل از طرف بنیاد بین المللی گوهر شاد از وی تجلیل شد.

رویداد خیرات حسان، بزرگترین محفل بین المللی بانوان قرآنی جهان اسلام به میزبانی جزیره کیش، با حضور ده‌ها نفر از حافظان، قاریان، فعالان قرآنی و متولیان مؤسسات قرآنی از ایران و کشور‌های اسلامی از جمله لبنان، سوریه، اندونزی، فلسطین، پاکستان و… برگزار و از هشت نفر از برگزیدگان تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر