چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۴۴۸۱
چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۵

فکرشهر: فرماندار تنگستان گفت: عملیات اجرایی پل باهوش اهرم با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال آغاز شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد لطفی در مراسم بهر برداری و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان که با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری کشور و استانداری بوشهر برگزار شد، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: یکی از مطالبات دیرینه مردم شهر اهرم احداث پل روی رودخانه باهوش بود که برای احداث این پل هفت دهانه روی رودخانه باهوش در شهر اهرم اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است که طی یک سال اجرا خواهد شد.

فرماندار تنگستان عنوان کرد: در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در سال جاری ۳۳۵ پروژه در قالب پروژه‌های افتتاحی و یا آغاز عملیات اجرایی با اعتباری بالغ بر ۴۶ هزار و ۳۰۸ میلیارد ریال که در طول سه سال از دولت مردمی در شهرستان انجام شده است.

فرماندار تنگستان افزود: در شهرستان تنگستان با وحدت، همدلی و پشتیبانی بسیار خوب استاندار بوشهر در تنگستان در تمام حوزه‌های کاری نهضت فعالیت‌های عمرانی، خدماتی و اقتصادی در ابتدای دولت شروع شده و در حال اجرا است.

وی افزود: در حوزه مقاوم سازی بخش مسکن تنگستان در ابتدای دولت ۵۳ درصد بود طی ۳۰ ماه از دولت مردمی دکتر رئیسی به بالای ۶۵ درصد رسیده است.

لطفی افزود: در حوزه بندر سازی و اسکله تنگستان دارای هشت بندر و اسکله وجود دارد ظرف ۳۰ ماه سه اسکله ساخت و به بهره برداری رسیده است.

فرماندار تنگستان خاطرنشان کرد: در حوزه بهداشت هم به لحاظ تکمیل و هم توسعه و تجهیزات پزشکی و احداث مکان‌هایی که مورد نیاز بود در این دولت تلاش‌های وافری صورت گرفته که امروز شاهد افتتاح ۵ مرکز بهداشت و سلامت در شهرستان هستیم.

وی ادامه داد: در ابتدای دولت بیمارستان شهر اهرم هم به لحاظ کادر پزشکی و هم تجهیزات بیمارستانی در کمترین نقطه بهره برداری نسبت به سایر بیمارستان‌های استان قرار داشت که با پشتیبانی خوبی که انجام شد بیش از ۱۱ پزشک متخصص، فوق تخصص، و عمومی به این بیمارستان اضافه شد.

لطفی بیان کرد: در حوزه نوسازی مدارس به خصوص بخش مرکزی تنگستان آخرین رتبه نوسازی مدارس داشت که بیشتر مدارس تخریبی شهرستان در استان داشت که با یک برنامه ریزی بسیار دقیق و طی سه سال که صورت گرفت در سال گذشته عملیات اجرایی ۳۳ مدرسه تک کلاس، سه کلاس، شش کلاس، ۱۲ کلاس آغاز شد و امروز شاهد افتتاح تعدادی از این مدارس هستیم که در طی ۲ سال آینده برنامه مدارس تخریبی تنگستان در بخش مرکزی به پایان خواهد رسید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر