دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۴۶۰۳
شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۳

فکرشهر: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: در این استان تنها هشت درصد واحد‌های صنعتی استان راکد هستند و از این حیث کمترین واحد تولیدی راکد در کشور دارد.

به گزارش فکرشهر، علی باستین روز شنبه در حاشیه تجلیل از کارآفرینان استان بوشهر در گفت وگو با ایرنا افزود: در دهه فجر انقلاب اسلامی در حوزه اقتصادی استان به برکت بخش خصوصی استان ۱۰۸ طرح اقتصادی با بیش از ۹۱۰ هزار میلیارد ریال افتتاح و یا عملیات اجرایی آغاز می‌شود.

وی افزود: پیش بینی شده این طرح‌ها برای سه هزار و ۴۴ نفر شغل جدید ایجاد کند که این حاصل تلاش بخش خصوصی در استان بوشهر است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر تصریح کرد: یکی از ابزار‌های قانونی در استان کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید است که تمام تلاش این کارگروه بحث‌های مربوط به حوزه بانکی، مالیاتی و زیرساختی برای رونق تولید است بر همین در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، گره گشایی از مشکلات حوزه تولید به طور ویژه دنبال می‌شود.

باستین ادامه داد: استان بوشهر با سهم ۶.۵ درصدی از تولید ناخالص داخلی جایگاهی ویژه در اقتصاد کشور دارد که وظیفه داریم برای افزایش این سهم و ارتقا جایگاه سومی استان در تولید ناخالص دخلی اهتمام ویژه داشته باشیم.

وی عنوان کرد: کارفرمایان و کارآفرینان نقشی بی بدیل در توسعه اقتصادی و بویژه توسعه صنعتی دارند و عامل اصلی پایداری، بقا و دوام سازمان تامین اجتماعی هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر یادآور شد: از اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر انتظار می‌رود به فراخور نقش ویژه کارآفرینان و کارفرینان حمایت ویژه‌ای از آنان داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر