پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
ارسالی مخاطبین «فکرشهر»
یکی از مخاطبین «فکرشهر» با ارسال مطلبی از وضعیت محله «قلایی» شهر آبپخش در حوزه های مختلف گلایه کرده و رسیدگی مسوولین به وضعیت این محله را خواستار شده است...
کد خبر: ۲۰۰۴۶۶۵
دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲

یکی از مخاطبین «فکرشهر» با ارسال مطلبی از وضعیت محله «قلایی» شهر آبپخش شهرستان دشتستان در حوزه های مختلف گلایه کرده و رسیدگی مسوولین به وضعیت این محله را خواستار شده است.

به گزارش «فکرشهر»، در این متن آمده:

«به فرماندار تلاشگر بگویید سری هم به آرامگاه محله قلایی شهر آبپخش بزنید؛ درب و نرده ندارد؛ زباله‌ها را خالی نمی‌کنند؛ همه چیز مردم خودجوش کارکرده اند.
راه نخیلات از منطقه اول نرگسی تا مسیر نیروگاه برق میاندشت از طرف نخیلات مشایخ و نخعی شبابی غیر قابل عبور شده است. اداره آبیاری پارسال زهکشی کرده؛ نیزار‌های آن را کنده و لایروب و گل ولای را کنار ریخته اند و ماشین‌ها به سختی به طرف باغ خو می‌روند و باید با کمپرسی آن‌ها را به بیرون شهر انتقال بدادند و متاسفانه کنار تیر نخل‌های مردم ریخته اند و باید بازرسی فرمانداری نظارت بازرسی حضوری انجام دهد و مسوولان آبپخش باید آقای محمدی مدیرعامل زهکشی استان را بیاورند تا قصورکار و مقصر برای مردم شناخته شوند که بودجه بیت المال چطوری خرج شده.
سه محله آبپخش از آرامگاه و بودجه برخوردار بوده اند. در محله‌های درواهی و بهرام آباد کار صورت گرفته، فقط محله قلایی انجام نگرفته در صورتی که بنر دهه فجر زده اند در سه محله و دروغ محض است. در آرامگاه محله قلایی تمام خیرین و مردم کار انجام داده اند و تابلو شهید هم کنار جاده انداخته اند در کوچه آرامگاه محله قلایی. آیا مسوولان آبپخش و شهرداری حیف و میل بیت المال را ندیده اند؟
در هر دقیقه حاضرم فرماندار و بخشدار جدید اگر واقعا سراغ نداشته باشند بیایند و مشاهده حضوری مردم از مشکلات بالا را ببیند.
از طرف جمعی از دوستداران دشتستان و محله قلایی قطب کشاورزی دامداری استان و مردم مذهبی ولایتمدار محله قلایی آبپخش و و سرداران شهید شجاع کشور و جنگ تحمیلی رزمندگان غیور»

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر