پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۴۷۳۶
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳

فکرشهر: مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: طرح ملی عید تا عید ویژه کالا و فروش فوق العاده واحد‌های صنفی در استان بوشهر اجرایی می‌شود.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی صمت، مهدی صفوی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: طرح ملی فروش فوق‌العاده «عید تا عید» با رعایت اصل مشتری‌مداری و توجه ویژه بر ارائه کیفیت مطلوب، تنوع محصولات، قیمت مناسب و همچنین تکریم مشتری و پاسخگو بودن واحد‌های صنفی پس از فروش اجرا می‌شود.

صفوی بیان کرد: در همین راستا مطابق توافق با برخی بانک‌ها، مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال خرید اعتباری در طرح فروش فوق‌العاده «عید تا عید» برای عموم مردم در نظر گرفته شده است که می‌توانند بر اساس ارزیابی اولیه توسط بانک مذکور و بدون ارائه وثیقه و ضامن، از اعتبار در نظر گرفته شده در این طرح ملی برای خرید کالا‌های مورد نیاز خود با تضمین بانک نسبت به فروش مدت دار در اسفندماه سال جاری استفاده کنند و پرداخت آن را در اردیبهشت ماه سال آینده انجام دهند.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه عموم مردم استان می‌توانند با ورود به سامانه مربوطه ثبت‌نام کرده و از مزایای این طرح استفاده کنند، افزود: این جشنواره با محوریت اتاق اصناف ایران و نظارت وزارت صمت به عنوان طرحی ماندگار در تاریخ برگزاری جشنواره‌های کشور است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر