پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: وی بیان کرد: همچنین امروز و فردا، دریا به تناوب مواج و متلاطم خواهد بود و دمای هوا نیز از روز شنبه به طور محسوسی کاهش می‌یابد...
کد خبر: ۲۰۰۴۸۱۶
جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۹

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از ابتدای فعالیت سامانه بارشی در شب گذشته تاکنون شهر‌های بوشهر و دیلم با ۱۶، گناوه، اهرم و خارگ به ترتیب با ۱۴، ۷ و ۵ میلیمتر شاهد بیشترین میزان بارش در استان بودند.

به گزارش فکرشهر، " پیام مساعدی " روز جمعه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: با توجه به نقشه‌های هواشناسی، انتظار می‌رود که از عصر امروز تا ظهر شنبه با تقویت سامانه بارشی، بارندگی‌ها در برخی نقاط شمالی و مرکزی استان تشدید و آبگرفتگی معابر عمومی را در پی داشته باشد.

وی بیان کرد: همچنین امروز و فردا، دریا به تناوب مواج و متلاطم خواهد بود و دمای هوا نیز از روز شنبه به طور محسوسی کاهش می‌یابد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته آسمان استان بوشهر نیمه ابری تا ابری همراه با وزش باد گاهی گرد و خاک، در برخی ساعت‌ها بارش باران گاهی همراه با رگبار و رعد و برق و احتمال ریزش تگرگ و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

مساعدی ادامه داد: در مدت یاد شده جهت وزش باد به طور غالب جنوب شرقی تا جنوب غربی از فردا در قسمت‌های شمالی به تدریج شمال غربی، با سرعت ۱۶ تا ۴۴ گاهی بیش از ۶۰ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

وی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در آب‌های استان بوشهر ۹۰ تا ۱۸۰ و در فراساحل گاهی ۲۴۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.

مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول ۰۰:۱۲، جزر اول دریا ساعت ۰۵:۵۱، مد دوم ساعت ۱۳:۰۱ و جزر دوم ساعت ۲۰:۵۵ خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر