پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۵۶۱۳
يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۴

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: ۱۴۵ هزار میلیارد تومان کالای قاچاق از ابتدای امسال تاکنون کشف شده که نسبت به سال گذشته ۱۲۰ درصد رشد داشته است.

به گزارش فکرشهر از پلیس، سردار حیدر سوسنی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: امسال بیشترین کشف حوزه کالای قاچاق کشور در استان بوشهر ثبت شده است.

وی افزود: امسال استان بوشهر در زمینه سرقت مسلحانه استان یازدهم کشور معرفی شده به گونه‌ای که ۸۳ درصد سرقت‌های مسلحانه در استان بوشهر در سال جاری کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: همچنین ۱۰۰ درصد قتل‌ها در استان بوشهر کشف شده است.

سوسنی ادامه داد: نیروی انتظامی استان بوشهر در عرصه سرقت‌ها با کشف ۱۲۰ درصد از سرقت‌ها رتبه برتر در کشور در بین استان‌ها کسب کرده است.

وی ادامه داد: در کشف وقوع سرقت‌ها استان بوشهر با ۴۵ درصد رتبه سوم کسب کرده و ۴۵۶ نفر از خریداران اموال مسروقه دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در سال جاری ۸۱ باند مجرمانه فعال در جرایم سرقت منهدم شدند.

سوسنی بیان کرد: اکثر سارقان در حرکت هستند و از دیگر استان‌ها وارد بوشهر می‌شوند در حالی که سارقان بومی نسبت به سارقان در حرکت بسیار اندک است.

وی ادامه داد: رتبه این استان در حوزه سرقت بیست و هفتم کشور است به گونه‌ای که بیست و شش استان در حوزه سرقت از بوشهر جلوتر هستند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: با رعایت موارد ایمنی از سوی بانک‌ها و برقراری امنیت پایدار از سوی نیروی انتظامی امسال تاکنون سرقت از بانک و طلافروشی و گروگانگیری در استان بوشهر ثبت نشده است.

سوسنی گفت: امسال فقط یک مورد شرارت در استان بوشهر ثبت شده که به عنوان آخرین استان کشور در این بخش معرفی شده است.

وی ادامه داد: همچنین در حوزه نزاع دسته‌جمعی بوشهر، استان بیست و هشتم کشور شده که ۹۹ درصد درگیری در آن فردی و تنها یک درصد دسته‌جمعی بوده است.

سوسنی با اشاره به امنیت پایدار در انتخابات ۱۱ اسفند گفت: در این عرصه هیچ دستگیری نداشته‌ایم و در شعب اخذ رای هیچ مشکل امنیتی ثبت نشده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر