شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل زندان‌های استان بوشهر گفت: یک زندانی محکوم به قصاص که ۱۰ سال در حبس بود با ایثار و بخشش اولیای دم از قصاص رهایی یافت...
کد خبر: ۲۰۰۵۹۲۱
دوشنبه ۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۸

فکرشهر: مدیرکل زندان‌های استان بوشهر گفت: یک زندانی محکوم به قصاص که ۱۰ سال در حبس بود با ایثار و بخشش اولیای دم از قصاص رهایی یافت.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، سیدمحتشم حسینی در جمع خبرنگاران بیان کرد: کسانی که همواره در گره‌گشایی از کار مردم تلاش می‌کنند بدون تردید نزد خداوند از منزلت و جایگاه بالایی برخوردار هستند.

وی افزود: به مناسبت ماه مبارک رمضان و ایام عید نوروز و با پیگیری شورای حل اختلاف و کمیته صلح و سازش زندان مرکزی بوشهر و با گذشت خانواده مقتول، زندانی محکوم به قصاص نفس پس از ۱۰ سال رهایی یافت و به آغوش خانواده بازگشت.

مدیرکل زندان‌های استان بوشهر اضافه کرد: این زندانی که سابقه حضور در جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس را داشت پس از آزادی با پای برهنه از زندان مرکزی تا گلزار شهدای بهشت صادق علیه‌السلام بوشهر به یاد همه شهدا پیاده‌روی کرد تا با آرمان‌های مقدس شهدا تجدید میثاق کند.

وی یادآور شد: از ابتدای سال جدید تا کنون ۲ نفر محکوم به قصاص با تلاش شورای حل اختلاف و سازش اولیای دم خانواده‌های مقتول مورد بخشش قرار گرفتند و زندگی دوباره یافتند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر