شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۵۹۲۲
دوشنبه ۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۳

فکرشهر: رییس پلیس راهور استان بوشهر گفت: پنج نفر از شروع سفر‌های نوروزی تا کنون در تصادفات درون شهری استان جان باخته‌اند.

به گزارش فکرشهر از پلیس، سرهنگ محمد صادقی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از زمان شروع طرح نوروزی تا امروز پنج فقره تصادف فوتی در معابر درون شهری استان به وقوع پیوسته که نشان می‌دهد چگونه رعایت نکردن قوانین رانندگی می‌تواند در محدوده شهری آسیب زا شود.

وی افزود: بررسی کارشناسان پلیس نشان می‌دهد که عواملی همچون توجه نکردن به جلو، عدم رعایت فاصله طولی مناسب و سرعت در بروز و شکل گیری این تصادفات نقش مهمی داشته است.

رئیس پلیس راهور استان بوشهر تصریح کرد: توجه به مقررات رانندگی و حقوق شهروندی در کنار سرعت مطمئن و به دور از رفتار‌های نمایشی، مارپیچ و تغییر خط یا مسیر ناگهانی رانندگی می‌توانند در کاهش این نوع تصادفات اثرگذار باشد.

صادقی ادامه داد: رانندگان از هر گونه خطر و آسیب پذیری برای خود و دیگران اجتناب و نسبت به جامعه و سایر کاربران ترافیکی مسئولانه و آگاهانه رانندگی کنند.

وی یادآور شد: خط قرمز پلیس راهور استان بوشهر نقض قوانین رانندگی است و با رانندگان متخلف قاطعانه و برابر قانون رفتار خواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان بوشهر تاکید کرد: هر وسیله‌ای که به پارکینگ انتقال داده شود تا پایان طرح نوروزی در توقفگاه خواهد ماند و ترخیص موکول به بعد از تعطیلات نوروز خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر