پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نصب بنری كه روی آن نوشته بود' قاچاقچی به سلامت شما نمی اندیشد' در جلوی ورودی بازار بندردیلم استان بوشهر باعث اعتراض اصناف این بازار شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، این بنر از سوی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشكی بوشهر نصب شده است.\n\nبه نوشته ی ایرنا، معترضان معتقدند: نصب این بنر بی احترامی به مردم و فروشندگان در بازار این شهرستان است و شهرداری و شورا نباید اجازه نصب آن را دراین نقطه كه جلوی دید مردم و میهمانان زیادی قرار گرفته است، بدهند.\n\nآنان می گویند: مردم دیلم همیشه با تلاش و كوشش خود نان حلال كسب می كنند و شرف و عزت آنها را نمی توان با چنین توهین هایی گرفت.
کد خبر: ۲۱۴۱۱
يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۵:۴۱

فکرشهر: نصب بنری كه روی آن نوشته بود' قاچاقچی به سلامت شما نمی اندیشد' در جلوی ورودی بازار بندردیلم استان بوشهر باعث اعتراض اصناف این بازار شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، این بنر از سوی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشكی بوشهر نصب شده است.

\n\n

به نوشته ی ایرنا، معترضان معتقدند: نصب این بنر بی احترامی به مردم و فروشندگان در بازار این شهرستان است و شهرداری و شورا نباید اجازه نصب آن را دراین نقطه كه جلوی دید مردم و میهمانان زیادی قرار گرفته است، بدهند.

\n\n

آنان می گویند: مردم دیلم همیشه با تلاش و كوشش خود نان حلال كسب می كنند و شرف و عزت آنها را نمی توان با چنین توهین هایی گرفت.

\n\n

آنان از مسئولان ذی خواستار توضیح در ارتباط با نصب این بنر شدند.

\n\n

رئیس شورای اسلامی شهر دیلم گفت: این بنر ازسوی دانشگاه علوم پزشكی بوشهر نصب شده و خود این دستگاهها باید پاسخگوی این شعار و پیام نوشته شده باشند.

\n\n

فاضل دریانورد افزود: اگر این بنر ازسوی افراد شخصی انجام می شد، بررسی های لازم صورت می گرفت.

\n\n

عبدالحسین ناصری رئیس شبكه بهداشت ودرمان دیلم هم گفت: نصب این بنر قرار است كه در كل شهرستانهای استان بوشهر ازسوی مركز استان نصب شود اما با توجه به حساسیتی كه در بین مردم این شهر بوجود آورده، روابط عمومی شبكه اقدام به جمع آوری آن می كند.

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر