پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: شهردار وحدتیه از اجرای 30 پروژه جدید عمران شهری در وحدتیه خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، عبدالحمید صفایی اظهار داشت: شهر وحدتیه به دلیل قرار گرفتن در محور استراتژیک استان‌های فارس و بوشهر دارای موقعیت ویژه و حساسی است و تلاش برای اعتلای این شهر در دستور کار قرار دارد.\n\nوی به فارس گفت: شهرداری وحدتیه در یکسال اخیر عملکرد مناسب و مطلوبی داشته و بخش زیادی از شهروندان از اقدامات این مجموعه رضایت داشته و دارند که این مهم با تلاش شبانه‌روزی تمام مسئولان و همکاری شورای اسلامی شهر محقق شده است.
کد خبر: ۲۱۵۸۸
چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۴

فکرشهر: شهردار وحدتیه از اجرای 30 پروژه جدید عمران شهری در وحدتیه خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، عبدالحمید صفایی اظهار داشت: شهر وحدتیه به دلیل قرار گرفتن در محور استراتژیک استان‌های فارس و بوشهر دارای موقعیت ویژه و حساسی است و تلاش برای اعتلای این شهر در دستور کار قرار دارد.

\n\n

وی به فارس گفت: شهرداری وحدتیه در یکسال اخیر عملکرد مناسب و مطلوبی داشته و بخش زیادی از شهروندان از اقدامات این مجموعه رضایت داشته و دارند که این مهم با تلاش شبانه‌روزی تمام مسئولان و همکاری شورای اسلامی شهر محقق شده است.

\n\n

شهردار وحدتیه خاطر نشان کرد: حجم و کیفیت پروژه‌های عمرانی در شهر وحدتیه نسبت به سنوات قبل رشد محسوسی داشته و به گونه‌ای عمل می‌کنیم که چهره شهر زیباتر شده و مبلمان شهری نیز تغییر یابد.

\n\n

صفایی تصریح کرد: اجرای طرح‌های ورزشی و رفاهی و ایجاد پارک و فضای سبز نیز از دیگر اقدامات شهرداری در سال گذشته بود که امیدواریم این روند در سال جاری نیز تداوم یابد.

\n\n

این مسئول از اجرای 30 پروژه جدید عمران شهری در وحدتیه خبر داد و ابراز داشت: در نیمه نخست امسال بیش از 30 پروژه جدید شامل پروژه‌های ورزشی و عمرانی و آسفالت خیابان‌ها و معابر اجرایی و عملیاتی می‌شود و امیدواریم به زودی شاهد تکمیل این پروژه‌ها باشیم.

\n\n

صفایی گفت: سرکشی به پروژه‌ها و نظارت دقیق بر آنها از اساسی‌ترین اولویت‌های شورای اسلامی و شهرداری وحدتیه است و تمام پروژه‌ها با بالاترین کیفیت و با دقت زیادی اجرایی می‌شوند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر