پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: شهردار سعدآباد از اجرای 15 پروژه عمرانی در این شهر خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر از فارس، ابوالقاسم شریفی بعد از ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های عمران شهری در سعدآباد اظهار داشت: سعدآباد از شهرهای باقدمت و بزرگ در دشتستان و استان است و برای توسعه و عمران و آبادانی این شهر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.\n\nوی افزود: در یکسال گذشته با حمایت فرمانداری و استانداری بوشهر، شاهد اجرای پروژه‌های ارزشمند و باکیفیتی در شهر سعدآباد بودیم که امسال نیز به لطف خدا این روند تداوم خواهد داشت.
کد خبر: ۲۱۷۶۴
دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۹

فکرشهر: شهردار سعدآباد از اجرای 15 پروژه عمرانی در این شهر خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از فارس، ابوالقاسم شریفی بعد از ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های عمران شهری در سعدآباد اظهار داشت: سعدآباد از شهرهای باقدمت و بزرگ در دشتستان و استان است و برای توسعه و عمران و آبادانی این شهر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

\n\n

وی افزود: در یکسال گذشته با حمایت فرمانداری و استانداری بوشهر، شاهد اجرای پروژه‌های ارزشمند و باکیفیتی در شهر سعدآباد بودیم که امسال نیز به لطف خدا این روند تداوم خواهد داشت.

\n\n

شهردار سعدآباد خاطر نشان کرد: شورای اسلامی شهر سعدآباد همواره در کنار شهرداری این شهر بوده و مردم نیز همکاری قابل قبولی با شهرداری در مسیر اجرای پروژه‌های عمران شهری دارند و باید به گونه‌ای عمل کنیم که رضایت خاطر مردم عزیز و فهیم شهر فراهم شود.

\n\n

شریفی تصریح کرد: نظارت بر پروژه‌ها به منظور اجرای دقیق و با کیفیت این پروژه‌ها توسط کارشناسان و مدیران عمرانی شهرداری انجام می‌شود و حجم و کیفیت پروژه‌های عمرانی در شهر سعدآباد نسبت به سنوات قبل رشد محسوسی داشته است.

\n\n

وی یادآور شد: اجرای چندین پروژه در راستای زیباسازی مبلمان شهری و ایجاد فضای تفریحی و شاد برای شهروندان و همچنین ایجاد فضاهای ورزشی از جمله برنامه‌های مهم در سال جاری به شمار می‌رود.

\n\n

شهردار سعدآباد از اجرای 15 پروژه عمرانی در شهر سعدآباد خبر داد و ابراز داشت: برای سال جاری تعداد 15 پروژه عمرانی از جمله پروژه‌های ورزشی و زیباسازی شهر و آسفالت خیابان‌ها و معابر و ... اجرایی و عملیاتی شده که برای تکمیل این پروژه‌ها نهایت توان و ظرفیت موجود را به کار می‌گیریم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر