پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر:
به گزارش فکرشهر، سردار حسین کارگر ادامه داد: رهبر معظم انقلاب از سال 68 تا کنون 118 بار موضوع فرهنگی را مطرح کرده و بر آن توصیه نموده اند و ما هم فعالیت هایمان را در همین راستا انجام می دهیم...
کد خبر: ۲۳۳۸
دوشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۲:۲۳

فکرشهر: مسئول بنیاد بین المللی غدیر استان بوشهر در نشست شورای اداری شهرستان دشتستان گفت: بنیاد بین المللی غدیر استان بوشهر با مشارکت مردم و مسئولین به دنبال گسترش اسلام راستین و ولایت امیرالمونین علی ابن ابیطالب است.

به گزارش فکرشهر، سردار حسین کارگر ادامه داد: رهبر معظم انقلاب از سال 68 تا کنون 118 بار موضوع فرهنگی را مطرح کرده و بر آن توصیه نموده اند و ما هم فعالیت هایمان را در همین راستا انجام می دهیم.

وی مقابله با تهاجم فرهنگی را با کمک مردم موثر دانست و افزود: مردم زمانی می توانند در قالب ان جی اوها در این مباحث فعالیت کنند که دولت و حکومت زمینه ی حضور آنان را فراهم آورند.

کارگر تکمیل و تجهیز مکان در نظر گرفته شده برای بنیاد غدیر را خواستار شد و اظهار داشت: با اصرار و معرفی امام جمعه ی محترم برازجان و برخی دوستان، مقرر شد آقای اسدی مسئولیت این بنیاد در دشتستان را بر عهده بگیرد و ایشان هم پذیرفتند.

به گزارش فکرشهر، در این آیین، عباسعلی اسدی، مدیر سابق آموزش و پرورش دشتستان به سمت مسئولیت بنیاد غدیر برازجان برای مدت دو سال منصوب شد و حکم وی پس از قرائت توسط حجت الاسلام حسن مصلح به وی اهدا گردید.

[[{"fid":"1741","view_mode":"default","fields":{"format":"default"},"type":"media","attributes":{"height":533,"width":800,"class":"media-element file-default"},"link_text":null}]]

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر