پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر اعلام کرد: یک شرکت دانش بنیان عضو این پارک نورافکنی با کارکرد 50 هزار ساعت با ولتاژ 12 طراحی و تولید کرده است...
کد خبر: ۲۹۸۸
سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۳:۰۳

فکرشهر: پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر اعلام کرد: یک شرکت دانش بنیان عضو این پارک نورافکنی با کارکرد 50 هزار ساعت با ولتاژ 12 طراحی و تولید کرده است.

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی این پارک روز سه شنبه افزود: این نورافکن که توسط شرکت دانش بنیان لیان الکترونیک پایدار طراحی و تولید شده است، توان 40 وات، IP 65، CHIP: LED، شار نوری حدود پنج هزار لومن و بیش از 50هزار ساعت عمر مفید دارد.

پارک علم و فناوری خلیج فارس اضافه کرد: ازمهمترین ویژگی های این محصول بومی و فناورانه قابلیت اتصال به باطری یا فندک ماشین، استفاده درشرایط بحران یا مکان های بدون برق، فوق کم مصرف و عمر بسیار طولانی، قابلیت اتصال به برق شهر درصورت نیاز (با اتصال درایو مخصوص) است.

این گزارش حاکی است: قابلیت اتصال سیستم هوشمند برای کنترل روشنایی و خاموش و روشن شدن خودکار، قابلیت انعطاف پذیری محصول برای تولید در مدل های خاص و اشکال و توان های مختلف با حفظ همین ویژگی ها، قابلیت اتصال به سولار یا سلول خورشیدی، نداشتن خطر برق گرفتگی به علت کارکرد در ولتاژ کم از دیگر ویژگی های این نورافکن است. 

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر