پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: همزمان با ولادت علی اکبر(ع) و روز جوان، در آیینی جشن ازدواج 60 نوعروس زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دیر برگزارشد.به گزارش فکرشهر، مدیرکمیته امدادامام خمینی(ره) شهرستان دیر در این آیین گفت: این نوعروسان هرکدام با دریافت 20میلیون ریال کمک هزینه جهیزیه راهی خانه بخت می شوند.محمد پورسالمˈ از ازدواج به عنوان محبوب ترین اقدام در دین مبین اسلام یاد کرد و افزود: برگزاری ازدواج های آسان و پایدار می تواند در ترویج این فرهنگ حسنه، بسیار تاثیرگذار باشد.
کد خبر: ۲۹۹۱
سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۳:۱۴

فکرشهر: همزمان با ولادت علی اکبر(ع) و روز جوان، در آیینی جشن ازدواج 60 نوعروس زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دیر برگزارشد.

به گزارش فکرشهر، مدیرکمیته امدادامام خمینی(ره) شهرستان دیر در این آیین گفت: این نوعروسان هرکدام با دریافت 20میلیون ریال کمک هزینه جهیزیه راهی خانه بخت می شوند.

محمد پورسالمˈ از ازدواج به عنوان محبوب ترین اقدام در دین مبین اسلام یاد کرد و افزود: برگزاری ازدواج های آسان و پایدار می تواند در ترویج این فرهنگ حسنه، بسیار تاثیرگذار باشد.

وی افزود: یکی از اهداف کمیته امداد ترویج و گسترش فرهنگ اصیل اسلامی دربرپایی ازدواج های آسان، کم هزینه و پایدار است.

پورسالم اضافه کرد: برای تحقق شعارسال مقام معظم رهبری کمیته امداد روی محور تعالی فکری، استحکام اقتصاد خانواده ها، توسعه و مشارکت و سبک مدیریت جهادی خانواده های زیرپوشش کمیته امداد تلاش می کند.

وی اظهارکرد: امیدواریم با همکاری و مشارکت حامیان بتوانیم شرایط را برای ازدواج این افراد فراهم کنیم.

امام جمعه موقت دیرگفت: دراسلام از دوره جوانی به خاطر اهمیت آن دوران قوت و سرنوشت ساز یادشده است که باید قدر آن دانسته شود.

حجت الاسلام ابراهیم بحرانی افزود: جوانان سرمایه های ارزشمندی هستند که می توانند در جوانی به پاک دامنی وعفت برسند.

وی گفت: شخصیت حضرت زهرا(س) الگوی با ارزشی برای زندگی نوعروسان است.

11 شعبان، سالروز ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع) روز جوان نامگذاری شده است. 

منبع:فکرشهر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر