شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۰۹۸۵
پنجشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۳:۱۵

فکرشهر: رییس اتحادیه خواربار و لبنیات اتاق اصناف مرکز استان گفت: در صورت موافقت وزارت نیرو، تعرفه برق سوپرمارکت های بوشهر اصلاح می شود
به گزارش فکرشهر از خبر استان، عباس نامدار زاده رییس اتحادیه خوار بار و لبنیات اتاق اصناف مرکز استان ضمن اشاره به هزینه بالای برق واحدهای عرضه مواد غذایی بوشهر گفت: از طرف اتحادیه خواربار و لبنیات مرکز استان پیشنهاد محاسبه تعرفه برق مصرفی واحدهای عرضه مواد غذایی با تعرفه نیمه صنعتی به نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی ارائه شد.

اصلاح تعرفه برق سوپرمارکت های بوشهر
نامدارزاده افزود: این درخواست که به کمیسیون انرژی و وزیر نیرو تنظیم شده بود، توسط نماینده مردم بوشهر به عالی ترین مقام وزارت نیرو ارسال گردید.
وی در ادامه ضمن برشمردن مزایای تعرفه برق نیمه صنعتی ابراز داشت: تعرفه نیمه صنعتی برق سوپرمارکت ها در تمام سال ثابت بوده و به لحاظ اقتصادی بسیار کمتر از تعرفه تجاری است.
رییس اتحادیه خواربار و لبنیات اتاق اصناف مرکز استان خاطرنشان کرد: نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی قول داد که درخواست اتحادیه خواربار و لبنیات بوشهر را در کمیسیون انرژی مطرح نموده و جهت اصلاح تعرفه برق واحد های صنفی با وزیر نیرو رایزنی نماید.
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی اصناف استان در پایان این بخش از سخنان خود ضمن بیان این نکته که حضور نماینده مردم بوشهر در بازار فرصتی بسیار مناسب برای پیگیری مشکلات بازار بوشهر بود خاطرنشان کرد: حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بین بازاریان و پیگیری جهت مرتفع نمودن مشکلات واحدهای صنفی با دستگاه های دولتی از مهمترین دستاوردهای حضور نماینده بوشهر در بازار بوشهر بود.

حق مردم بوشهر را عزتمندانه می گیریم
امید سامری معاون اتاق اصناف مرکز استان بوشهر که در بازدید نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم از بازار بوشهر ایشان را همراهی می کرد گفت: با همراهی مدیران استان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی حق مردم استان بوشهر را عزتمندانه می گیریم.
سامری گفت: بیش از ۱۳۰سال پیش در بازار بوشهر ۲۰ صرافی، ۵۴ چلوکبابی، ۲۰قهوه خانه و ۴۰ رستوران فعالیت می کردند.
وی در ادامه با بیان این نکته که در آن دوره بیش از یک هزار واحد صنفی در مرکز استان فعالیت می کردند خاطر نشان کرد: تاریخ می گوید که بازار بوشهر در طول تاریخ بازاری وسیع و پررونق بوده است.
معاون اتاق اصناف مرکز استان بوشهر افزود: سابقه تاریخی بازار نشان می دهد که هرگاه مسئولان استان نگاهشان به این بخش اقتصادی کم فروغ بوده بازار شهر و به طبع آن رشد و توسعه شهری دچار رکود می گشته است.
سامری ادامه داد: به همین دلیل بازار بوشهر که می توانست پیشروتر از بازار کشورهای حاشیه خلیج فارس باشد در اثر کم توجهی مدیران استان در دوره های گذشته، حتی در استان نیز بعد از بازار شهرستان ها مطرح است.

وی در پایان تاکید کرد: امروز احیای بازار بوشهر از مسیر تشکیل مرکز توسعه اقتصادی بازار قابل دسترس است.
وی ادامه داد: اختصاص سهمیه های بسیار اندک همچون واردات صد گرم کنجد برای هر شهروند بوشهری در سال یا واردات یک دستگاه دوچرخه به ازای هر سی و پنج نفر در سال که در قالب کالای ملوانی به استان اختصاص یافته است چیزی به جز تحقیر و توهین مردم استان را در پی نداشته است.
معاون اتاق اصناف مرکز استان در ادامه سخنان خود تصریح کرد: حق ما این نیست که بازار بوشهر در رکود بسر ببرد.
سامری خاطر نشان کرد: با توجه به وجود زیرساختهای توسعه ای و دروازه واردات و صادرات بودن بوشهر علتی وجود ندارد که نیاز بازار استان در رابطه با کالاهای خارجی از استان های دیگر تامین شود.
معاون اتاق اصناف مرکز استان بوشهر در پایان این بخش از سخنان خود خطاب به نماینده مردم بوشهر ابراز داشت: حمایت نمایندگان از بازار موجب توسعه اقتصادی استان و نوسازی و رشد شهرهای استان می گردد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر