دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۲۴۴۸
چهارشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۲

فکرشهر:  مدیرکل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به روند افزایش دمای هوا در سطح استان، گفت: افزایش دمای هوا در استان بوشهر تا ۳ روز آینده ادامه دارد.

گزارش هواشناسی آب و هوا

به گزارش فکرشهر از مهر، نادر شفی‌خدایی اظهار داشت: همانطور که انتظار می‌رفت شاهد افزایش دمای هوا در سطح استان هستیم و طی هفته جاری بیشترین مقدار در روز گذشته از شهر برازجان با ۴۱ درجه سلسیوس گزارش شده و پیش‌بینی می‌شود روند افزایش دما طی سه روز آینده ادامه داشته باشد.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر اضافه کرد: با توجه به نقشه‌های پیش‌یابی جوی انتظار می‌رود وزش باد جنوبی در ۲۴ ساعت آینده همچنان ادامه داشته باشد.

وی بیان کرد: طی ساعاتی از بعدازظهر و امشب بر روی دریا و سواحل شمالی و مرکزی خلیج فارس اندکی سرعت وزش باد بیشتر و در برخی ساعات هم بر تراکم ابر در آسمان استان افزوده شود.

شفی‌خدایی ادامه داد: برای ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر کمی ابری تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و در برخی نقاط افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: جهت باد متغیر غالباً شمال شرقی تا جنوب شرقی با سرعت ۸ تا ۲۸ کیلومتر در ساعت و طی ساعاتی از بعدازظهر و امشب در سواحل شمالی و مرکزی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت است.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: در این مدت ارتفاع موج دریا نیز بین ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر و در بعدازظهر و امشب در سواحل شمالی و مرکزی تا ۱۲۰سانتیمتر خواهد بود.

وی گفت: فردا زمان جزر اول دریا ساعت سه و ۱۸ دقیقه بامداد، مد دریا ساعت ۹ و ۴۵ دقیقه و جزر دوم دریا ساعت ۱۶ و پنج دقیقه خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر