دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۲۵۸۸
دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵

فکرشهر: مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از احتمال ایجاد گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در استان بوشهر برای امروز و فردا خبر داد.

کراپ‌شده - گرد و غبار

به گزارش فکرشهر از مهر، نادر شفیع‌خدایی اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی استان بوشهر نشان دهنده تداوم وزش باد شمال غربی و تلاطم خلیج فارس طی امروز است.

وی اضافه کرد: فردا با کاهش نسبی سرعت وزش باد، ارتفاع موج دریا نیز بطور نسبی کاهش می‌یابد و همچنین طی این مدت با توجه به وزش شدید باد، ایجاد گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا، دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: برای ۲۴ ساعت آینده آسمان استان قسمتی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد و گرد و خاک و در برخی نقاط رگبار پراکنده و خفیف باران و احتمال رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: جهت باد نیز در سطح استان، شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۱۴ تا ۴۰ کیلومتر در ساعت و طی ساعات بعدازظهر و امشب گاهی تا ۵۴ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

شفیع‌خدایی ادامه داد: ارتفاع موج دریا بین ۱۲۰ تا ۲۴۰ سانتیمتر از فردا در سواحل شمالی استان ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر و در سواحل مرکزی و جنوبی استان ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر خواهد بود.

وی گفت: فردا زمان مد اول دریا ساعت ۲۹ دقیقه بامداد، جزر اول ساعت پنج و هفت دقیقه بامداد، مد دوم ساعت ۱۱ و ۵۵ دقیقه و جزر دوم دریا ساعت ۲۰ و دو دقیقه خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر