يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
با حضور پرشور تماشاگران؛
فکرشهر: با این روند استان بوشهر سال آینده دارای یک نماینده در لیگ برتر و یک نماینده نیز در لیگ دسته یک است که در صورت صعود شاهین بوشهر شمار تیم های لیگ یکی استان بوشهر به عدد 2 خواهد رسید...
کد خبر: ۳۳۰۲۰
دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۵:۳۳

فکرشهر: از هفته سی و چهارم و پایانی لیگ دسته یک فوتبال کشور روز دوشنبه تیم پارس جنوبی جم با وجود پذیرش شکست برابر بادران تهران قهرمان لیگ دسته یک فوتبال کشور شد.

به گزارش فکرشهر، در این دیدار که عصر روز دوشنبه دراستادیوم شهدای شهر جم برگزار شد تیم پارس جنوبی جم که از هفته گذشته صعود خود به لیگ برتر فوتبال کشور قطعی کرده بود برابر بادران متحما شکست یک بر صفر شد.

تک گل تیم بادران توسط بهتاش میثاقیان در نیمه نخست وارد دروازه پارس جنوبی جم شد.

قضاوت این دیدار را پیروز سیف الله پور به همراه کمک های خود حسین طالقانی و حمزه علی سلیمی برعهده داشت.

با برگزاری هفته پایانی لیگ پارس جنوبی جم با 62 امتیاز و سپید رود رشت نیز با 61 امتیاز هر دو به لیگ برتر صعود کردند.

تیم بادران تهران نیز با برد در این دیدار 56 امتیازی شد و در رده پنج جدول لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار گرفت.

پس از این دیدار، جشن قهرمانی پارس جنوبی جم با حضور گسترده و پرشور هواداران و مسئولان در ورزشگاه توحید جم برگزار شد.

به گزارش رسانه های محلی، حدود ۱۰ هزار تماشاگر از نقاط مختلف استان بوشهر و حتی استان‌های همسایه خود را به ورزشگاه توحید جم رساندند تا در مراسم جشن قهرمانی تیم فوتبال پارس جنوبی جم شرکت کنند.

پس از این مسابقه مقدمات برگزاری جشن قهرمانی تیم پارس جنوبی جم با حضور تماشاگران و مسئولان برگزار شد و بازیکنان پارس جنوبی جم کاپ قهرمانی را بالای سر بردند و جشن قهرمانی برگزار شد.

در جشن قهرمانی تیم فوتبال پارس جنوبی جم، حیدر بهاروند سرپرست سازمان لیگ،‌ سکینه الماسی و عبدالحمید خدری از نمایندگان استان در مجلس، مصطفی سالاری استاندار بوشهر و مهدی یوسفی مدیرعامل منطقه ویژه پارس حضور داشتند.

با این روند استان بوشهر سال آینده دارای یک نماینده در لیگ برتر و یک نماینده نیز در لیگ دسته یک است که در صورت صعود شاهین بوشهر شمار تیم های لیگ یکی استان بوشهر به عدد 2 خواهد رسید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر