دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیرکل هواشناسی خبر داد:
فکرشهر: مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از افزایش ناپایداری‌های جوی خبر داد و گفت: سامانه بارشی وارد استان بوشهر می‌شود و جو استان از روز جمعه تا روز دوشنبه تحت تاثیر آن قرار می‌گیرد...
کد خبر: ۳۳۰۹۴
چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۴:۴۶

فکرشهر: مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از افزایش ناپایداری‌های جوی خبر داد و گفت: سامانه بارشی وارد استان بوشهر می‌شود و جو استان از روز جمعه تا روز دوشنبه تحت تاثیر آن قرار می‌گیرد.

به گزارش فکرشهر، نادر شفیع‌خدایی اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده ورود تدریجی یک سامانه بارشی به غرب و جنوب غرب کشور است که جو استان از روز جمعه تا روز دوشنبه آینده به تناوب تحت تأثیر امواجی ناپایدار ناشی از این سامانه قرار می‌گیرد و ناپایداری های جوی افزایش می‌یابد.

وی اضافه کرد: از روز جمعه تا دوشنبه آینده، آسمان استان به تناوب ابری و در برخی نقاط همراه با رگبار پراکنده باران، رعد و برق و وزش باد و گاهی تندبادهای لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر به مهر گفت: پیش‌بینی می‌شود از روز جمعه تا روز دوشنبه به سبب وزش باد و تندبادهای لحظه‌ای خلیج فارس به تناوب مواج و متلاطم باشد.

وی ادامه داد: روزهای یکشنبه و دوشنبه به سبب تشدید ناپایداری‌ها، وزش باد و همچنین تلاطم دریا شدت بیشتری می‌گیرد.

شفیع‌خدایی افزود: طی روزهای جمعه تا دوشنبه وزش باد سبب ایجاد گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در برخی نقاط خواهد شد.  

وی بیان کرد: در این مدت جهت باد متغیر غالباً جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۳۰ کیلومتر در ساعت و از بعد از ظهر امروز در برخی ساعات تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر