دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
امام جمعه عسلویه گفت: بر اساس بررسی‌هایی که انجام داده‌ام مشخص شده که در بحث تایید و رد صلاحیت نامزدهای شورای اسلامی شهر و روستاها شاهد یک نوع بی‌اخلاقی و بی‌عدالتی بوده‌ایم...
کد خبر: ۳۳۱۲۲
جمعه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۹

امام جمعه عسلویه گفت: بر اساس بررسی‌هایی که انجام داده‌ام مشخص شده که در بحث تایید و رد صلاحیت نامزدهای شورای اسلامی شهر و روستاها شاهد یک نوع بی‌اخلاقی و بی‌عدالتی بوده‌ایم.

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر عسلویه اظهار داشت: باید زمینه حضور بیشتر مردم در انتخابات فراهم شود که در این راه وجود عدالت در تایید و یا رد صلاحیت افراد باید مدنظر قرار گرفته باشد.

امام جمعه شهر عسلویه تصریح کرد: انتخاب فردی که می خواهد سکان مدیریت اجرایی کشور را به دست گیرد باید با مطالعه در دستور کار همه ما قرار گیرد و با مشخص شدن گذشته، حال و نوع حرف‌هایی که می‌زنند باید آن فرد را انتخاب کنیم که طبیعی است یک سری شرایط نیز باید داشته باشد.

وی ادامه داد: فردی را باید برای سمت ریاست جمهوری انتخاب کنیم که دارای شاخص‌های اصلح از جمله انقلابی، با تقوا و مومن‌تر از سایر داوطلبین باشد و ضمن این که توجه به اجرای منویات رهبری برایش مهم باشد به دنبال منافع شخصی و گروه های سیاسی نیاشد بلکه ملاک برای وی فقط منافع انقلاب و مردم باشد.

هاشمی عنوان کرد: به آنهایی که من را متهم می کنند که چون تریبون نماز جمعه در دست دارد هر حرفی می زند و باید فیتیله حرفهایش را پایین بکشد می گویم که این تریبون مقدس است و جزء حرف حق از این تریبون نکته ای بیان نمی کنم پس شما هم فقط از روی حق حرف بزنید.

امام جمعه عسلویه تصریح کرد: بعضی‌های مرتب در حال رنگ عوض کردن هستند و هنوز چیزی نشده شعار عوض می‌کنند در حالی که همین چهار سال پیش گویا یادشان رفته که می‌گفتند هرگز به سوی بیگانگان دست دراز نمی کنم و فقط نگاهم به مردم و دست های آنهاست در حالی که مردم چیزی دیگری را مشاهده کردند.

وی عنوان کرد: فردی که تا همین چهار سال پیش می‌گفت افتخاری بالاتر از این نیست که به سوی مردمم دست دراز کنم و هر نوع دوستی با بیگانگان به معنای شریک شدن در دست کسانی است که دستشان آغشته به خون مظلومان است امروز باید جوابگو باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر